Tjilivippen dude

2011-03-09 @ 20:32:18
Åter till din förfogan... (kan man skriva så?) jaja skitsamma.
Linda kom iaf idag med midda, så jävvvvla go den lilla knubbisen är! ooo mama loves her massor. Snart går hon på lång ledigt och kommer att kunna tillbringa massa tid tillsammans med oss ;) awesome! Plus att vi kommer vara FL i nästan 4 månader tillsammans.

Agnes har nu gått och blivit 8 månader gud i himelen va tiden går undan...
hon är nu 66,5 cm och väget ca 7850 gr, mammas lilla tjejen!
Hon vinkar hela tiden, säger mammamaa och pappaaappa och ack ack (?) och klappar händerna (enbart när mommen gör det) för när vi ska klapp då ruskar hon bara på huvdet....

Iaf det går verkligen trööööögt nu för Mitthem och försäkringsbolget men det hör väl till det med. Men ett beslut hade man ju hoppats på, men förmodligen kanske innan fredag har vi ett beslut om vad som komma skall och om dom godtar vårat "skadestånd"... vilket jag tycker dom borde göra eftersom det absolut INTE handlar om att vi ska "tjäna" pengar på detta för det är det minsta vi vill, utan att dom ska få sig en lite klump i magen precis som vi har haft den senaste tiden pga av allt och allt vi gått igenom.. så tycker man dom enbart ska tacka och ta emot för vi hade kunnat dra detta hur långt som helst och framförallt till Tidningen. Men nej nej sånna är inte vi utan vi vill bara att dom ska få sig en tankeställare om vad som måste åtgärdas så att detta aldrig mer kommer att inträffa!

Men men life is a bitch then we die! (kanske inte hörde hit men det kom bara upp i huvudet)



Har jag någonsin berättat vilken underbar fästman jag har?
Nä trodde väl inte det heller.
Han är världens bästa människa.
Han älskar mig och uppskattar mig och säger alltid hur fin jag är. Han jobbar och sliter dygnets alla timmar för att vi ska kunna leva det liv vi lever. Han gör allt för mig. Han är den ödmjukaste person jag någonsin träffat. När jag var gravid stöttade han mig till miljoner och jag va verkligen en pain in the ass den sista tiden, men han bet ihop och gnällde aldrig. Han säger alltid att han är stolt över mig och att det inte finns någon finare än mig. Han säger att han värderar mig och Agnes mest av allt. Han kommer hem efter en arbetsdag med blommor och armband, fotlänkar, örhänger och ja... you name it!
Jag är den lyckligaste i världens som träffa Jens och jag kommer aldrig någonsin släppa han!
Han är världens underbaraste pappa och fästman.

Jens Andersson

Jag älskar dig från solen & månen och tillbaka igen

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback