Verkligheten....

2011-11-22 @ 18:48:15


Jgä så glad att jag har så fina, vackra och underbara vänner som öppnat sin famn och sitt hem för mig. Ni är mer än guld värda! Jag orkar inte detta själv, inte just nu. Men på nått sätt så börjar verkligheten komma ikapp. Jag får ångest, det gör så ont. När ska det sluta göra så fruktansvärt ont!? Kommer det någonsin sluta göra så ont? Jag vill gråta med det finns inga tårar kvar
.

Jag kämpa men det känns som att jag tar ett steg framåt och två bakåt igen!


Kommentarer

Postat av: Slemma

Snälla Angelica. Jag blir galen av att inte få höra hur du mår. <3 Jag står i blindo och bara vill finnas för dig. Jag har ingen aning om vad som händer. Min bästis har det inte bra .. Och jag vill inget hellre än att finnas för dig. Kan du inte bara låta mig få finnas för dig? Lite iaf? Jag saknar dig så det gör ont. Det vet du att jag gjort länge. Det gör ännu ondare att veta att du inte har det bra, men inte få finnas för dig. <3

Mitt hjärtas vackra skatt! <3 Låt mig få älska dig! :'/

2011-11-26 @ 03:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback