Krupp....i hate it!

2012-08-01 @ 12:40:15

Ja natten vart ju inte som jag tänkt mig. Jag hade PRECIS lagt till mig för att sova och kände hur nära jag va på att tappa omvärlden, men då händer det som är sen värsta mardrömmen...(tycker jag) Agnes vaknar och har fått ett massivt krupp anfall! Gaaaah det har aldrig hänt och jag vart så chockad så jag tog telefon och ringde 112! Dom var här på 3 minuter och tog Agnes direkt ner till ambulansen. Jag själv var ju tvungen att hitta kläder lite fort. Ett par mjukbrallor en tunika (ingen tuttekasse och tunikan var "lite" v-ringad) Foppa dojor och väskan! Sexy mam is på ingång typ ! Åker i illfart men det kändes som det tog 30 minuter.... Kommer in och dom konstatera att hon fått ett massivt krupp anfall !!! Medicin proppa dom på och sen upp på avdelningen för observation eftersom hon är så LITEN....återigen ! Men Agnes va så lycklig när vi kom upp på avd för där fick man ju en klocka man kunde trycka på så kom den snälla personalen. Och den missbrukade hon ett par gånger, första gången ville hon ha, jag citerar : " Annes behöve glass " Hon fick en klick glass och en flaska välling . Vi trula på och kl börja närma sig 01.30 och Agnes trycker igen utan att jag märker det. In kommer sköterska och Agnes ger då glass Skålen och den tomma flaskan och säger " tacka så mycket , meh böja gjort bajs" jaha då ville hon ha blöja mitt i natten och inte hade hon bajsat heller. Men men jag vet att jag tittade på kl 02.15 sista gången och då va Agnes vaken så hon somnade nig strax efter mig ;) ja va trött ja! Men nu är vi hemma och mår relativt bra, trötta och griniga är vi båda men så får det vara idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback