Firad idag igen...

2012-07-09 @ 19:20:04

Idag var det ännu ett till firande för tösa..idag kom hennes morfar, momma, moster, patte och hennes två kusiner Elin och Felix. Hon fick superfina presenter som hon var överlycklig för. Mest glad vart hon för såpbubblorna ;) så nu har vi blåst upp hela burken så nu måste det köpas mer :) Va ut och gungade och gick på en promenad. Väl hemma står jag och prata med grannen då Agne går iväg ett hus bort, jag ser henne hela tiden och hon står och hukar sig och prata med nått. Sen kommer hon seriöst springandes med en IGELKOTTE! Whaaaat!? Jag är livrädd för såna men i exakt samma sekund kommer grannen och säger " apapap, den där tillhör mig, han bor här vid min uteplats" Agnes säger då artigt " tacka lånet" Öhh... Sen fick hon ge igelkotten pannkaka plus att hon skulle få komma varje dag och titta på den. Hon sa nattnatt sov gott ses en nannandag om och om igen! Det är rart med barn och fort går det i svängarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback