Himlabadet !

2012-07-12 @ 19:53:37

Jomenvisst serru serru...på lördag ska jag köra ett premiär bad på himlabadet , så håll i hatten Barbro för nu ska vi plaska! Va en sväng på stan idag men nä jag var inte ett dugg shoppingsugen så vi åkte hem. Kanske bättre lycka imorgon ;) Baggson har blivit så duktig på allt, hon är även inte sen med att uppmuntra sig själv heller. Så fort hon gjort nått säger hon " nåå dutti tjej annes " Idag vart hon arg på mig, varför vet jag inte men hon kom med blicken och fingret och sa " gå lägg dä mamma, nu sa ja " oj känner ju jag! Ja jag tackade inte nej utan jag gjorde en stödvila på 10 min innan hon kom och sa " öppna ögena, vaka då Annes hunrig " Så det vara bara till att följa chefen som även drog mig in i köket :S Nu sover hon och jag ska ladda för en dag med ärenden som redan går av stapeln 09.00 ! Cha cha bitches <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback