Peppppps....

2012-07-07 @ 21:43:03
Min lilla lilla flicka fyller 2 idag! Hold your horses....STOPP NU!

Det har varit en helt underbar dag i övrigt, vi har sjungt, fikat hurrat och öppnat paket. Jag har gråtit som en tok här nu på kvällningen. Varför?
Jo på nått sätt så kom ALLA känslor tillbaka, dom där underbara känslorna man hade för 2 år sen..När hon var ny, alldeles perfekt och bara bara våran.
Hennes doft och hennes stora fina blå ögon minns jag som igår, smärtan kommer jag aldrig glömma men det var den bästa smärtan i hela mitt liv. Och jag vill göra om den, många många gånger ;)

Jag har även klivit på min semester. På måndag är det min fösta semsterdag på hundra år. Och vi ska njuta nu varje dag och bara ha det mysigt, ingen stress och inga onödiga måsten!
Bara va, bada, sola äta gott och kramas.

Nu när jag som sagt ha S E M E S T E R kanske jag har mer tid och mer saker att blogg om. Jag ska försöka håller er uppdaterad om vad som händer.

Ni alla 150 + besökare måste vara nyfikna ? ;)
Who are you?

Jag känner typ en och det är Linda...... såattsäga!

Btw Jag som alltid är ute i god tid har idag stressat som ett tok för denna gång var jag inte ute i god tid. Handlat fika bakat och köpt en present till Baggson.. Hon fick typ välja själv men vart gaaalet överraskad när hon öppnade paketet ändå :S
Hon fick ett bord och två stolar, så nu kan hon även använda sin julklapp hon fick av sin momme. En barn-matstol, till dockorna! Hon har matat nu ikväll, kastat dom ner från den för att sedan tröstat. Min älskade dossiis. Jag skrattar åt henne en miljon gånger varje dag.

Ett ex.
Idag på Ikea.
Agnes = åh mome
M = aaa
Agnes = (sträcker sig efter mommens mage) åh momme ha bäbis i mage...
M = Jaha tycker du jag är tjock?
Agnes = mmmm mycket!!!!!

ett till

Agnes = åh anes putta
M = Jaså?
Agnes = Aaaa du mä momme, lukta bajs om dig!

Hon pratar JÄMT och säger massa roliga saker.
Jag garva bara ja men hon är lite för ärlig ibland men så är ju barn. =))

Ja nä, nu ska jag dricka min festis och äta mig en bit mat innan det bli läggning.

På återseende!

<3
Min lilla dosa idag, på två årsdagen!
 
Min lilla dosa endast några timmar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback