Vecka 3...

2012-07-26 @ 09:29:55

Ja, nu har jag gått in i vecka tre. En vecka kvar tills man åter är tillbaka i den berömda ekorrhjulet! Då är det bara dryga året kvar tills nästa semester! Kul känner jag. Jag tycker verkligen om mitt jobb men jag hatar att jobba, jag hatar att komma tillbaka till tidiga mornar, grinigt barn, stress och åter stress. Vi har inte gjort ett skit dessa veckor utan bara varit! Och det är så skönt. Vi har myst och badat dom gånger guden har tillåtit det. Inga många måsten utan gjort det som fallit oss in bara. Idag är det en tvätt och städ dag och så hoppas vi på att det ska bli lite varmare så vi kan traska ut utan att ta på oss skoter kläderna :( Brrr Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback