Äntligen....

2012-08-24 @ 20:24:39

I allt detta elände har jag nu fått två underbara besked som gör att livet blir mycket lättare!
Och då menar jag MYCKET lättare!
Jag är glad stolt och fruktansvärt nöjd med detta. Det kom inte på fel tidpunkt och nu hoppas jag mycket saker kommer att lösa sig!

Vi alla lär oss av våra misstag och just nu hoppas jag att ALLA lär sig av varandras misstag med.

Idag hände en jobbig grej som genast fick mig att inse så jävla skört livet är och hur fort ens känslor och och åsikter på nått sätt kan förändras.
Jag är tacksam var dag som jag får lägga mig tätt intill mitt barn och bara få njuta av hennes närvaro! och tacksam över att jag och Agnes har det så bra som vi har det även fast det har varit tufft både psykiskt och fysiskt för min del den sista tiden. Men jag klarar mig!
Jag är så tacksam över att Agnes har den underbaraste, snällaste och omtänksammaste pappan i hela världen!
Agnes själv säger att J är hennes bästis och att jag är mamma bara!
Mitt lilla troll

Jag ska när tiden finns sätta mig och berätta lite om damens utveckling och lite till som händer, men just nu är allt en hemlis ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback