Gastroskopi....

2012-08-29 @ 19:27:32

Ja vi är ju som sagt i en utredning ang Agnes kompakta storlek. Nu har hon tagit massa olika blodprover flera gånger så nu idag fick vi "äntligen" tid för en gastro.... Ooooh vi ville verkligen utesluta en sån undersökning men efter många möten och diskussioner med olika läkare sa Sundsvall ja till en undersökning.
Jag är kluven men vi vet att det är den bästa undersökningen och säkraste för att kunna fastställa om hon har någon intolerans eller nått annat som gör att hon är så liten och har såna problem med magen. Hon äter dagligen medicin mot magen för att hålla tarmarna i gång och i mjukt läge :( inte hela världen det är det inte men det känns i ens hjärta att dom ska söva snosan min och jag kommer känna mig så maktlös den timman och många timmar efteråt. Tur vi kommer ha den bästa sjuksköterskan som är expert på just detta område och hon sa att hon skulle finnas med oss. Eftersom hon är så liten och på henne blir det ett "stort" ingrepp" som jag förstod det.
Men allt kommer gå så bra så men som mamma är allt så hjärtskärande när det gäller ens barn.

Jag hoppas det inte är nått som gör att hon måste äta annorlunda eller att det är nått annat skit som ligger och trycker i henne, utan att allt är normalt och att hon bara är en liten vacker tjej! :)

Men vi få se vad provsvaren visar. Och eftersom jag jobbar med dessa prover har jag sagt att mina arbetskamrater ska vara snabbast med hennes och behandla proverna som guld ;) höhö.

Och imorgon ska jag smörja läkaren att han besvarar dom direkt. Ja lite förmåner ska man väl ändå ha ? ;))

Så nu håller vi alla tummar och tår att detta blir bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback