Aktiviteter?

2012-09-01 @ 19:20:34

Dagens aktivitet har varit


.....SLAPPA TA DET LUGNT ÅTERHÄMTA MIG SJÄLV!!!

Och det har jag gjort. Jag har inte stressat ett dugg. Jag har pulat på i min egna takt plus en stödvila på 2 timmar! Omg, va trött där ja!

En maskin med tvätt är tvättat och lägenheten har fått sig en omgång. Det regnar ju som alla redan vet men tänkte om någon hade missat det. Så jag va bara tvungen att inse att vi går mot mörkare, bittrare tiden och kallare tider för den delen SÅ jag har även idag köpt mig en ... (?) ziperall ! Fantastiskt fin och så jävla efter när alla typ haft en jätte pyjamas as länge. Jag har länge tänkt fram och tillbaka när det gäller en OP men nä, idag slog jag till = 1100 kr fattigare men satan så fin jag ska bli här på vinterkvällarna ;) höhö

Nu längtar jag efter den men jag få än så länge nöja mig med min gamla mysdress ....

Ha en underbar lördag ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback