Amor vincit omnia

2008-04-10 @ 22:09:13
Fuck that shit...

Ajja va iaf o kollade på lägenheten idag.. Åhh va den va mysig på nått sätt. Men ja vet inte.
ja börja vela. Vill inte bo själv. =( Flytta in?
Sen va den så liten. Och ja som har saker till förbanelse. Så ja vet inte. =(

Så ja kollar runt nu på lite fler och ha fått nys av några till som är lockande.
Men ja vill inte flytta ensam. Ja känner mig inte redo till att vara själv. Men vi få se vad som händer.

Va hem till Magnus idag, hämtade papper och drack kaffe.
Känslorna va ladda för min del, ville bara gråta. Vi började prata om allt möljigt och ja kände att ja orkade inte mer. Höll tillbaka tårarna men vart glänsig på ögona.. Så ja traskade iväg en sväng. Ville verkligen inte börja gråta.
Som vanligt va det jobbigt att se att han hade tagit bort alla mina saker. men livet går vidare.

Nu är det nära till Örebro resan, vilket ja ser fram emot. Fixade med lite papper idag som ja ska ha med mig så allt kan börja. Nu äre bara att hålla i hatten, för nu ska ja ha Skadestånd.. hahaha

Ligger just nu på soffan och käkar chips med Linda. Vi har båda en myckte dålig dag. Vilket känns jobbigt.
Ja vill stötta henne men känner att ja inte kan det tillräkligt mycket eftersom ja själv är mycket labil.
Men skönt iaf att hon är här om det brister.  Vilket är mycket nära att hända.

Men ja tar en dag i taget, snart är den jobbigaste perioden över. Och då få man bygga igen.

Nu ska ja fortsätta kolla på tv.
Så Nattinattan


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback