Deklaration...Ursäkt...Doktorn!!

2008-04-07 @ 18:05:46
Hoppsa Hoppsan. Idag fick ja reda på vad ja skulle få tillbaka på deklaration..
Ojoj vilken summa... haha hade ju hoppats på lite till men men.. eller så är det bara ja som är girig eftersom ja ha fått tilbaka rätt mycket pengar dom senaste två åren.. så det vart lite som en besvikelse när ja fick reda på det. Men men det räcker ju iaf till en resa kanske.. hahaha
jaja sånt är livet..

Ångesten finns fortfarande inom mig efter helgens helvete.. åhhh
men ja försöker att inte tänka så mycket utan forstätter leva som om inget speciellt ha hänt.. hahaha
vilket är sjuk svårt.. Vill bara greppa telefon och ringa o förklara mig.. Men det ha ja ju redan gjort på ett sätt men det känns som ja ha mer att säga..jaja kanske får den chansen med..

Idag ha ja varit hos doktorn efter jobbet.. Ojoj gick så bra, ja va så duktig och gjorde precis som dom sa. =)
Så nu inväntas det ett mycket bra svar oxå. Annars vette faen vad som händer.

Hade en mysig dag igår tillsammans med älskade personer... Bakfull som ja va så gav ja mig ut på Ikea med Linda o William. Hua va borta i 6 timmar!!!!!!
Sen hem och skulle försöka göra krubb men men men insåg att det skulle ta sån tid, så vi mummsade en pizza istället! hö hö hö

Hem och frossa pizza, Ante o Junne kommer upp för att umgås en fin sönda som det va igår!
Fick för oss att ta en "dagen efter återställare".. så vi åkte på city gross och inhandlade lite öl.. hahaha *pinsamt*
Men ja dricker ju inte öl så ja hade en cider kvar som ja smuttade på.
Sen mitt i allt fick vi för oss att köra leken "jag har aldrig" hahaha ojoj då börja det spåra ut.
Nu ha ja absolut inget privatliv kvar.. eller jo klart ja ha. Jag berättade ju inte allt. Men ändå..
Jaja..

Somnade vid 23 tiden och det va på toooook för sent. Ja ångra mig skarpt imorse när Mobilen spelade sin underbara kliva upp melodi kl 05.30!!!
Har varit svin trött hela dagen på jobbet, men som alltid när man får sluta så blir man pigg..
Ska slänga mig i ett bad nu och bara vara. Sen ska ja slänga omkull kroppen på soffan o sappa på tv..

Ha en underbar kväll...
Pusso hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback