Fotboll, cider och myket skratt!

2008-04-03 @ 11:02:30


Ja det va det igår. Låg i soffan och drack kaffe samt cider och kollade på fotboll, men vart så irri..... =) så vi tittade på nått program om förlossningar... haha ONT ONT ONT fick ja av att se hur dom otorligt duktiga mammorna kämpade...haha
men fick även en känsla i kroppen som gjorde mig så glad.. Att ja någon gång förmodligen oxå kommer att få ligga sådär tillsammans med Mannen ja älskar djupt och ska få ge oss vårat kärleksbarn. Hahaha ja man är ju inte frisk!

Sen såg vi premiären av Sverige Pussas och Kramas.. Hahahahahaha vilket grymt program.. ja skrattade så tårarna rann.. ojoj hahaha
Ja man ha ju en jävla dålig humor, det är ju bara att inse det.

Jag är så trött.. Så trött så trött så trött..
Skulle vilja sova av mig lite. Men vem kan göra det när plikten kallar varje dag..? =)
Men det är skönt att man ha ett jobb, annars vet ja inte vad ja skulle göra.
både ekonomiskt och pyskiskt.. Gå hemma hela dagarna och inte ha nått att göra. Ursch tycker synd om dom som måste göra det..

Snart kommer Sessan hem. Då  ska vi förmodligen ut o gå i det underbara  vädret. *hurtigt*

Dagen ser ut att bli som dom alla andra dagarna.. Jobb ikväll och sen hem. Fortsätta kämpa för att dagen/kvällen ska gå relativt bra. Tankarna far fram och tillbaka.. vad äre som händer ? Det är den största frågan just nu..! Men ja kom på det att ja mår bäst på jobbet, där finns ingen tid till att tänka på samma sätt.. Som ja sa igår, man måste aktivera sig hela tiden vilket man kan göra där. Men så fort man sätter sig så kommer tankarna.. Känns som ja inte orka så mycket mer nu. Ja vill bara sätta mig på golvet och gråta.. Gråta högt och mycket.
Men då tänker ja så här, varför gråta. Det bli ju iaf inte som jag vill.. Ja kanske mår bättre för en tid men sen då? Vad händer om några timmar.? Ja kämpar mig igenom dom timmar ja är vaken om dygnet, kämpar för att inte brista. Vilket kanske egentligen innerst inne skulle vara bra nu. Hjärtat svider och ja känner hur allt klumpar sig i magen.

J*vla F*tt Piss Ungdomsliv.. jag hatar det. Varför kan inte allt bara glida. Varför kan man inte bara ta det som det kommer..? Ja mena, ja ha ett kort liv för att gå runt o bekymmra mig om saker. Livet är för kort för att ens ödlsa sin tid på sånt här.. men man gör det ändå... Åhhhhhhhh

Nej nu ska ja duscha o tjoa på innan Linda kommer, men ja vet inte om ja behöver duscha eftersomn hon förmodligen kommer dra ut mig på ett varv runt granloholm.. haha
jaja man få väl rensa tankarna lite om man går ut en sväng..

ha en bra dag.
Puss heeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback