Glassigt värre

2008-04-24 @ 17:25:27
Ha nyss kommit hem typ. Linda är inte hemma.. =( vart är du kvinna?

Varit med mammsen idag, va o handlad nått klippbort till hundarna... Öhh jaja..
Iaf på affären kommer det in två pojkar.. Mycket söta små pojkar med.. mamma nappar direkt och säger till mig. Öhh den Mörka killen där va väl fin!? mm sa ja bara.. Men hon höll på.. hoppas att han eller dom inte hörde vad hon sa.. skulle bli rätt pinsamt.. försökte sakta men säkert dra mig längre o längre ner i affären för att hoppas på att han inte skulle se mig.. haha men han såg mig,  kollade på mig och log, vilket bara kan betyda en sak!!!!!!!! Han hörde vad min mamma sa.. *Pinsamt* att hon orka hålla på den bruden.. jaja livet går vidare..
Åker hem till moderjord och fixar med massa papper..

Åker sen ner på stan och träffar mysan och sätter oss i solan och käkar glass... snacka massa skit och skrattar..
Även en inplanerad grillfest imorgon Hos Emelie.. Nice Nice.. =) ska bli kul som fan..
Hoppas bara på att vädret håller i sig!

Nej nu ska ja ner i tvättstugan sen dra fram sugen och suga lite damm från golvet.. kanske ska torka av det med.. ?! Hmm ja är man ändå igång så varför inte..

Ha en bra kväll..

Puss o Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback