Hjärnblödning!

2008-04-15 @ 15:03:10
Jag har fruktansvärt ont i mitt huvud.. Åhh så less..
Har aldrig haft så ont o så länge, allt efter denna bajs operation som inte ville gå åt rätt håll..
Men som tur är så ska ja ju till Örebro på torsda och hoppas på att dom kan göra nått åt det.

Va till Tandläkaren igår och mitt bett har även minskat med 5 mm.. Åhh =(
Nu kan ja bara gapa 28 mm.. Dom klämde och masserade men den ville inte öppna sig mer iaf.. jaja
Så ja vart så less och arg att tårarna föll.. Det är skit jobbigt.. Och det värsta är ju att dom inte vet vad som är fel. Varför ha den låst sig..=S
Men tandläkaren sa att ja förhoppningsvis får alla svar på mina frågor på Torsda då ja träffar speciallisten. Vilket ska bli väääääldig intressant att se vad dom har för försvar. haha, jag känner redan nu hur ja kommer bli upprörd över att dom inte kan ge mig något svar. Plus att ja ska måste vandra denna resa ensam. Tur att ja ha mobilen så ja kan ringa till mamma och skälla på henne. haha *hennes fel, hon som födde mig*

Va oxå o kollade på en ur mysig lägenhet i Granlo igår.. ja vart In Love helt enkelt.. Precis min stil och allt.. Ja måste bara ha den. hahaha dom skulle göra en koll på mig o sen höra av sig. Och dom få kolla hur mycket dom vill, för på mig finns det inget. Är grön som ett stoppljus.. Inte ens ett lån har ja för min mamma ha betalt dom.. haha *golddigger* eller neee.. haha
Så nu väntar ja på samtalet.. Och med min tur så kommer ja INTE få den.. haha.
Men ja läste  igår i mitt horoskop att vinden har vänt och den följer med mig nu. Hoppas att det stämmer. =) För nu är ja utmattad av allt som går åt helvete!

Sitter nu o väntar på att min mamma ska komma o hämta upp mig.
Hon ska nämligen köpa en silikonstav till tungan eftersom ja ska till örebro o göra massa röntgen.. haha
plus att ja ska tigga till mig en frän vardaglig stav. Hohoho
Inte lätt att vara med mig inte. =)

Träffade henne igår eftersom hon skulle följa med mig o titta på lägenheten. Åker hem till henne o pussas en stund med William. Sen när jag ska åka hem säger hon till mig att hon ska gå ut på Lörda..
Efter en stund säger ja.. Ja men vart ska ni gå då? Då tittar hon på mig alldeles förvånad och säger : Ja, var fan ska vi gå nu är chansen är stängd..
Snabb som ja är erbjuder ja mig att följa med dom äldre damerna på Lörda och visa dom stadslivet utanför Espan! haha
Så ja sa lite kvickt att olearys finns ju. Hennes kontring då till mig va; kan man dansa där?! hahaha
Tanten ska pumpa rumpa! hahahaha
Så ja förklarade lite smått för henne hur olearys va.
Men efter en stund kom ja på en sak.. Inte vill ja att min mamma ska hänga där eftersom ja hänger där.! :O
Ja måste styra upp detta. Funderar på att kanske visa dom BK haha eller Primero, för där är aldrig ja.. haha
Nee ja skoja bara, klart tanterna ska få se ungdomarnas festande. hohoho

Nej nu måste ja suga bort skräp från golvet innan Linda kommer hem

Have a nice day.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback