Katastrof!!!!

2008-04-06 @ 11:18:42
Ojoj vilken lörda..
Hamnade i nacksta på förkrök hos Tina.. Tina jag o Sandra! Tre öppna tjejer som absolut inte skämms över det nått.. Man lättade sitt hjärta till "sanning eller konka"... ahaha inga hemligheter i mitt liv iaf.! haha
Satt o drack och hade skit trevlig. Sen kom Mr Hepp hem och hade med sig fyra grabbar så då vart det hålligång.. Hahah Jätte trevligt.! =)

Sen bar det ner på krogen.. Och ja kan ju säga så här, Gårdagen vill ja bara glömma.. Varför ska allt bli så jävla fel när man dricker ?!?!?!?! Varför kan man inte bara va och skita i allt och ta situationen dagen efter!? Neeeeeeeeej... Åhh Ångesten vrider sig i magen. Ja vet inte vart ja ska ta vägen! =(
Hjälp!!!!!!
=( =( =(

Dagen kommer vara mycket jobbig.
Igår fälldes några tårar på väg hem.. Redan då kom Ångesten.. men idag äre kört känns det som!
Jaja livet går väl vidare, men det känns som ja ha några samtal att utför idag för att försöka ställa allt till rätta..Vilken oxå känns väääääldigt tungt. Men det måste göras.... Åhh
Piss Piss Piss..

Förövrigt hade ja en helt otrolig kväll tillsammans med sällskapet. Mysiga drinkar och massa prat. Träffade många personer ja inte träffat på länge. Så det va apkul. =)

Nej nu ska ja lägga mig o soffan och lätta på mitt hjärt för Linda. Sen ska ja nog självdö!!!!!

Ha en bra Sönda!

Over and out bitches...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback