Lördag.

2008-04-19 @ 10:33:34
Yes Yes.. Nyss klivit upp typ. Eller ja ja vaknade ju vid 6 tiden då Sessan skulle iväg till jobbet. Då hon sa att ja kunde återgå till sängen om ja ville. Hennes kusin knoppade här inatt så hon fick sova i sängen med Linda, för ja hade ju tänkt kolla lite på tv.. men ja dog av rätt snabbt. haha sällan!

Gud va ja skrattade igår känner ja idag. ha så ont i magen.. träning på hög nivå.
allt är så bra när Linda är hemma.. Vi har så kul. Hahaha Hon är mitt guld den människan!
Hon är en riktig stjärna som förgyller min dag.

Nu ska ja snart hoppa in i duschen och åka till mammsen. Vi ska nämligen åka o titta på en lägenhet.. hoho

Gårdagen va ju som den va. Hade en mycket råkig dag på ett sätt..
Fanns inget att göra men ja hade ändå hur mycket som helst ja skulle göra.. =(
Men ja visste väl inte riktigt vart ja skulle börja, i vilken ruta. Skulle ja ringa till Örebro eller skulle ja kontakta läkaren i sundsvall eller skulle ja sätta mig ner o skriva massa papper och brev o tjoffs. Men det slutade iaf med att Jag o Ante skulle fixa en solfilm till hans bil.. hahaha och det gick ju som det gick.. Fick inte dit den iaf. För det va massa skit i ivägen. Men någon dag så ska han försöka fixa bort den så vi kan fortsätta.. Ja mena, ja är kung på att tona rutor.. har det i blodet känns det som. =) mohahahaha

Ikväll nalkas det utgång on tha city! Ska bli så kul att Linda my woman äntligen har börjat tina fram igen.. haha vi har så kul när vi är ute.  Vi skiter i allt o alla och kör vår egen grej. Även om den är rätt ful så har vi kul som fan. Och det är väl det bästa!? Så länge vi inte skadar någon annan så äre ju bara till att gasa på.
Hoppas iaf på en mycket lyckad kväll.. Ikväll ska ja köra på och skita i allt.. Ja måste det.. !!! Jag ska bara tänka på mig själv,  och se till att ja ha kul. Jag känner att ja kommer ha grymt kul. Är på ett mycket lyckat partyhumör.

Nej nu ska ja lägga fram lite kött så vi kan äta god midda ikväll.. Tänkte nämligen göra en lövbiffsgryta med ris samt efter det blir det glass med jordgubbar och en god drink. Sen är man i form för att fortsätta festa.. Aiight
Så nu vet ni vad vi ska fylla våra magar med ikväll.. Hohoho

Party maaaan



Have a nice day dude.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback