Örebro nu kommer jag!!!!

2008-04-08 @ 10:10:27

Yes Yes.. Känns som allt är färdigt nu för min lill tripp till örebro.. Känns spännanade o underbart att allt nästan är klart.
Nu få ja äntligen veta vad som kommer hända. Och det känns som om att allt kommer bli bra.
Nått positivt i Livet iaf. haha
Jag är så lycklig just vid detta tillfälle. Fick ett underbart samtal av en läkare nu på morgonen som gör att man kan se ljuset på den oändliga längtan, vilket gör att nu kan utredningen snart börja och ja kan börja kräva lite mer.. hö hö hö!


3 minuter senare...
Linda ringde nu o sa att hon hade fått 2800 kr o fortkörningsböter!!!
Åhh där va lyckan över för denna dag.. =( Hon va måttligt less och arg..haha Lill stumpan, mamma ska fixa det till dig. Vi ska vandra igenom denna böter hand i hand! haha

Men ja ska hålla min lycka på topp nu för att få känna en annan känsla i kroppen, än oro o pain..

Ska hoppa in i duschen nu för att sedan bege mig ner på tha City och hämta biljetter, papper o tjaffs och sen träffa Mysan en sväng..

Sitter nu o lyssnar på She´s Like The Wind-Patrick Swayze o vilken underbar låt..
Vilken man! Åhhh, hahha
Love Love Love.
Sjunger och känner en oändlig längtan, en längtan till att inte få sova ensam om nätterna.
Någon att dela den underbara tiden som 21 åring med..
men nej ja ska bita ihop, ja ska vara ensam nu ett tag. Ska inte flyga in i nått.  Utan se vad tiden har att visa för mig. Tiden ska få visa vem som är menad för mig. haha
Men på ett sätt hoppas ja han finns i mitt liv snart.
För med tanken i huvudet och bilden på hur han ska se ut o vara gör att man ännu mer få en längtan.

Livet är hårt på en Pinne!
Nu ska ja duscha.
Sen bär det av.

Ha en bra dag.
Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback