skitsnack..

2008-04-09 @ 21:46:10
Såååååååå jävla trött på skitsnack.. att folk orkar..
men men ha dom inget bättre i sitt liv än att hitta på massa saker så.. fine.. blir bara så trött..
har varit förbannad hela kvällen och ja känner att ja egentligen inte ha tid att ödsla min energi på sånt, men vad gör man inte? Åhh

Imorgon ska ja iaf titta på en lägenhet på Södra Järnvägsgatan.. Spännande. =) *happy*

Vart även svin less imorse när man slog upp dom blå för att bege sig till Jobbet.. och vad ser ja.!? Snöööö till förmögenhet.. Kom igen nu, ge mig vår!

Jobbet gick mycket bra idag. Känner att ja är nöjd med min insatts och kan sova med gott samvete. Inte mycket som har hänt egentligen men har ändå haft rumpan full.. och det är ju bra. =)

Vad äre som händer? Varför kan ja inte bara få ha det bra.? Varför ska det alltid finnas nått helvete som alltid ska gå emot än?
Fel och bara låta mig få som ja vill och få leva som ja vill!
Jag är 21 år, ska man inte ta vara på sin ungdom?
Finns inget som kan stoppa mig egentligen till att sluta leva det liv ja lever idag. Ja är nöjd och ja ha gjort massa saker som ja kommer bära med mig genom livet och kunna tänka tillbaka på med ett underbart leende. Jag har träffat helt underbara människor som jag har haft enormt kul med.
Speciellt Linda. Linda är mitt guld, ja hade aldrig klarat av detta utan henne. Ja o Linda är samma person. Vi behöver bara titta på varandra så vet vi vad vi vill. Vi vet ALLT om varandra! Och det känns oerhört skönt att ha en vän som gör det. Hon behöver bara titta på mig så ser hon att nått är fel. Jag älskar Linda! =) haha
Jag har mycket att tacka denna underbara Ängel.

Det finns fler personen som har hjälpt mig o ("poschat") mig till att livet går vidare. Och att ja inte ska sluta leva pga separationen. Och det känns bra. För ett tag där i början va det jobbigt, men det är det väl för alla. Men som vanligt trodde man ju att ingen annan hade haft det så piss som ja hade då!
FInns vissa dagar som är tyngre än andra.
Och speciellt nu när ja förmodligen ska flytta ensam.
Har aldrig bott själv. Har ju alltid haft någon där. Så det kommer bli tufft från början. Men ja ska nog klara av det! Ja måste klara av det!!!
Tur iaf att det inte är så jätte långt varke till Linda eller Mamma.. haha
Men det kommer bli en utmaning att få sova ensam. Haha, men på nått sätt löser det sig ju alltid.

Nej nu ska ja försöka ringa till mamma o berätta att hon måste inhandla lite saker till mig. =D
Vilket är hennes plikt eftersom det va hon som valde att sätta mig till denna UNDERBARA värld.
Sen när ja får barn kommer det ju vara min plikt att göra samma sak för mina barn.
Åhh va ja längtar föresten tills ja få egna troll att mysa med, och vara orolig för.
Men ja ha ju William o Felix som är mina gudagåvor.
Även fast ja inte ha så bra "kontakt" med Felix så skulle ja nog kunna göra allt för den lillgrabben.
Men nu ska det bli ändring med det, ja vill verkligen inte att det ska bli som det va för flera år sen.
Alla mina syskon betyder mycket för mig. Men på olika sätt.. haha
Men ja skulle kunna göra vad som helst för alla 4.
Även för dom som satt mig till världen. Och Plastmamma med. =)

Ojoj kl drar iväg och det är ju dax för Sverige pussas o kramas.. haha
Kung program..
Sen blir till att prata av sig med Linda lite.

Natti Natti..
Puss o Kram

image27
Felix

image28
Min Nathalie (syster)..Även felix mamma!

image29
William liten bäbis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback