Söndag

2008-04-20 @ 11:11:03
Igår hade ja det sjukt trevligt på många sätt..
Det började med att ja går ner en gata till Camilla o Tony. Mammsen med fler va där med. Satt där o festade, ja visade även vart skåpet skulle stå. När ja börja poppa reggae.. hahaha bara ja o mamma som gillade det, men sånna är vi! Inte så mycket att göra åt.
Hamnar tillslut på stan. Glider in på Olearys och träffar Mysan o Emilie. Får sedan för mig att ja ska gå på Irish. Hamnade där men sällskapet ja skulle möta upp va lite för full så hon kunde inte förklara vart hon va där inne. Och det va sjukt mycket folk där så ja gick bara in och vände typ.. haha Gick sedan vidare ner på olearys för att pumpa lite rumpa. Mycket riktigt att man skulle dra en sväng om. Både till lite myspop uppe samt kung musik nere. Tur man har takten inne vänner, så man kan styra sina ben till musikvalet.

Kvällen hade blandade känslor men mest va den rätt okej. Inte mycket som gick fel denna utgång iaf. Vilket känns mycket lyckat. Som ja sa tidigare så skulle ja bara följa strömen, vilket ja gjorde och då hände det grejor =) hahaha men men Life goes on! Jag få bjuda på det..

Ska snart hoppa in i duschen för att bege mig sakta men säkert till mammsen åter idag. Jag ska vara barnvakt till Mini chefen, och ja känner att ja orka inte det ensam. haha
Annars blire rätt lungt idag. Tar dagen som den kommer och tänker inte planera nått, jo mer än att umgås med la familja.

Även igår när ja låg i badet så kommer Linda min underbara vän med Jordgubbar. =) haha
Hon är bara för mycket den lille pricken. Hon tar mig med strom varje dag. Ny dag nya upplevelser.

Sitter nu o poppar Alla som inte dansar med Maskinen. Dansnerven lever kvar även idag. Kroppen diggar och knoppen lider.
Oj nu byttes det, nu vart det Chris Brown med With You. Underbar låt det med. =)

Jag är hungrig som ett as, Ge mig krubb! MEN snart kommer Linda hem så då kanske hon kan slänga ihop nått att stoppa i munnen... =)

Annars då? Jo helgen har varit rätt lyckad. Har inte gjort många snesteg iaf. Dudå?

Trying to hide the pain.


Undra om man kanske ska slänga omkull sig i soffan eller sängen en stund? Hmm svårt val. =O
Ja ska ju inte vara hos mamma förens efter fyra, så ja ha ju gott om tid till att mysa i soffan en stund. Plus att Linda kommer hem på timmar. Så ja få umgås med henne i fleeeeera timmar. =) Ha saknat henne Lite. Ha gått om varnadra nu nästan hela veckan. Men nu när hon är barnledig så kanske det bli andra bullar.. hoho

Nej soffan kallar.. Tjopp Tjopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback