Söndag

2008-04-27 @ 22:17:34
Ojoj känns som en evighet sen man skrev här.
Hänt rätt mycket smaskigt sen i fredas =)

Fredag

Vandrade på stan ex många timmar för att hitta nått Nice till Mysan som hon skulle bära på kroppen inför kvällen.
Lunchade med Linda mitt på Torget o glassade i solen.
Åkte till ikea med My och inväntade Mlisan och en kompis till henne. Shoppad åter lite kläder.
va på ica o handlade mat inför Premiärgrillningen. Slank in på bolaget för att inhandla den underbara dryck som skulle förgylla kvällen.
Åkte sedan hem till Mlisan och Johan, gjorde oss klara och väntade på att grabbarna skulle grilla klart. Käkade o drack.
Åkte sedan ner på stan och dansade lite. Träffade folk och bara va.
Kände sedan på lördagen när ja vaknade att ja hade mycket ont i vissa kroppsdelar.. Hmm
En helt underbar freda med andra ord. =)

Lördag

Bakfull som ett as men tog mig upp vid kl 9..=) *kan aldrig sova länge dagen efter*
Bar ner Lindas jävla sommardäck till bilen för att sedan åka och köpa nya samt lägga på dom. Gick mycket bra.
Åkte sedan ner på max och käkade mycket bra mat.. =)
Sen hem till tryggheten och invänta pappsen som skulle komma o hämta mig.
Åker till Säter för att tillbringa natten med familjen Westberg/Sjödin.
Väl hemma hos pappa får min underbara syster för sig att vi ska byta däck på hennes bil.
Klappat o klart. På med handskarna och börja skruva. Gick mycket bra. Tog oss bara en timma att byta 4 däck. Men vi hade ingen brådska. Vi skrattade och blev förbannad hela tiden. Vart även dumförklarad av min kära 12 timmars större bror. Men men vi tog inte åt oss eftersom vi skulle fixa detta själv.. Vilket vi oxå gjorde!!! *Mycket bra tjejor*
Jag Cicci o Nattis är kunf på att byta däck. Skulle även försöka med Ciccis bil men där tog det stopp, däcken satt som gjutet så vi lämnade det till pappa o Nicklas. hahahha *vad ha man grabbar till* ?
Gick sedan in o cicci fick klippa mitt hår.
Sen blev l mycket och vi slängde oss framför tv men börja känna att ögonen inte orka hänga med längre.. Så ja stänplade ut redan vid 23 tiden.

Söndag

Jobbat eftermiddagen och varit mycket pigg.
Så nu ska ja slappa för att sedan infinna mig på Sundsvalls Sjukhus kl 07.00 imorgon, för då börjar plikten igen!

Så tack för mig
NattiNattan!

Btw, Ett bildbevis på däckbytet (nattis o cicci) ja hade nämligen paus, så ja passade på att foto dom små charmtrollen.

image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback