Tragiskt men sant!

2008-04-28 @ 19:09:12

Börja med att tillägna en hälsning till mig själv.. You go girl!

Känner mig mycket starkare än för flera dagar sen. Ja vet inte vad som hänt. Ja känner att ja kommer klara detta, ja kommer klara allt. Ja ska börja med att sätta mig själv i mitten, och inte alltid tänka på andra först! Det är ju mitt liv, det är ju ja ska ska leva o må bra.

Idag på jobbet vart ja som en lite flicka igen.. Där stog han. Den mystiska mannen.. Hmm vem va han?
Varför skulle han komma nu. Den intressanta mannen, utan ring! Hoppsa Hoppsan sa ja bara. Ja tar detta ja tänkte ja. Jag har aldrig skådat en människa med så vackra ögon i heeeeela mitt liv. Nu känner ja mig sjukt sugen på att återgå till jobbet imorgon =) För på ett eller annat sätt så kommer han ploppa upp. =) hahaha *helt sjukt*

På fikat idag så började vi diskutera rökning, men vi avlutade med min piercing i tungan.. Hmm hur kommer det sig!? haha ja vi har roligt som fan på våra raster, eller ja vi ha roligt som fan hela dagarna men idag känns det som att det ha varit något speciellt..

Annars har dagen varit som dom andra.. Åkte ner på stan o solade med Linda. Hem och tog över Nelly.
Slog på pippi medans ja kockade ihop en middag. Käkade och myste. Nu ska vi återgå till mysandet för snart ska Mini sova. Och det ska bli spännande.. haha Men ja tro det går bra. Det bruka inte vara en hård match när ja är här inte.. =) hahaha *pli på barnet*

Nej nu känner ja att ja måste göra nått innan ja dör, kommer förmodligen dö av när Nelly har somnat.. haha *bra barnvakt* haha

Hörs nått..
Fuck you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback