Pizza..

2008-02-14 @ 11:03:15

Gårdagen gick hur bra som helst.. Jobbade o gjorde många bra insattser om ja få säga det själv!!
Kom hem och åt lite Kvällsfika med Linda o Sällskapet. haha
Satte mig sedan vid tha dator och plinkade lite.
La mig o tittade på tv men somnade inte förrän strax efter 2.... Åhhh va onödigt egentligen.
Idag är man ju gris trött.  =/ men men.. Det tar ja igen imorgon när ja är ledig.

Sitter nu o funderar på att hoppa in i duschen eller om ja ska vänta ett tag.! Hmm svårt val.
Linda kommer snart hem med Pizza. Så idag blire Pizza Lunch.. Mummsiiiilliiibabba.. eller ?
Vi som skulle börja ett nytt sunt liv. Men vad säger man... Vi börjar på Måndag.. hahha

Jobbet hägrar idag med.. Mysigt att jobba kväll på nått sett..!
Fick igår kanske natttjänsten som blir nu i sommar. Så det ska bli grymt skönt att jobba natt... Weeeiii.. The boss skulle prata med nattschemakvinnan. Men ja hoppas, för ja älskar att jobba natt.. =)

Idag är det Alla Hjärtans dag.. Om du inte visste det..=)
Saknade efter Dig är stor. Kvällarna är jobbigast, att veta att du inte är här. Men på ett sätt vet ja vart du är.. i mitt hjärta finns du, och i mina tankar!! :`(

And i swear by the moon
And the stars in the sky's I'll be there
I swear like the shadow that's by your side
I'll be there
For better or worse
Till death do us part
I'll love you with every beat of my heart
And I swear



Nej. Tänk framåt nu.. inte gräva ner sig. men vad ska ja göra?. Ja kommer alltid älska den människan på ett eller annat sätt..

Jag skulle aldrig ha klarat detta om ja inte hade Linda o Johan by my side.! Mina Änglar..

Nu kallar duschen.
Puss Puss
Ha en Mycket Fin dag alla männsikor. Ta hand om varnadra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback