Gårdagen...

2008-01-19 @ 11:47:17

Vilken kväll mina vänner. Ojojoj skratt och tårar som vanligt när man dricker och vill öppna sitt hjärta för sina vänner, brukar ju alltid en lite tår glida ner från kinden. Men det gick över ganska fort o vi fortsatte prata o stjoa..

Väl på väg nere till stan skulle vi 6 underbara människor kliva in i hissen. Trycker lungt o försiktigt på knappen som ska ta oss ner några våningar.. Vad händer ?!?!?!?!?! Jo va fastnar.... Dra åt helvet va ja mådde dåligt.. svetten rann och ja börja känna hur ja bara ville kräkas. Linda mådde minst lika dåligt så vi satt ner och försökte ta lååååånga djupa andetag för att se om paniken släppte.. vilket den gjorde. *pust* ringde från hissen till nån jävla snöboll som förmodligen satt o runka o kolla på porrfilm när vi ringde.. Så less.. så vi ringde 112 och berättade läget och att två personer seriöst mår skit dåligt.. och dom skulle komma. Snällt av brandkåren.. hihi

Eter typ 10 minuters pillning på alla kablar och skit som fanns i hissen så hittade Peter och Östlund en knapp som dom pillade på så dörren gick upp... *friiiihet* har aldrig varit så lycklig kändes det som. Så jag ringde till 112 igen o sa att nu är vi ute i friheten och hon vart så glad, men ja sa även att vi hade förstört hissen. Då skrattade hon och sa att det är hissgubbarna som får lite jobb ikväll...hahaha
Jag har verkligen klaustrofobi. Det va hemskt. :(

Men men väl nere på stan gled vi in på Sista Chansen ( Espan ) och hade skit trevligt. Vi dansade och drack cider och bara va =)
En mycket lyckad kväll.

Idag ska vi fira min syster som fyllde år igår och sen ska vi på midda hos Björk och Veronica som för en vecka sen fick en liten flicka =)
Sen ikväll blir det nog lungt. Magnus skulle dricka öl iaf. Men ja hoppar nog den fasen.. hahaha


Nej nu kommer huvudvärken små krypande. Ska upp o äta nått och sen hoppa in i duschen.

Hörs sen. Hej Hej Hej


Linda min vän. Min tanke ligger hos dig idag :) haha Puss on you beeeatch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback