Kontring VS Espan

2008-01-20 @ 16:38:26
Ja det kan man lungt säga.
Vart en utgång igår med.
Förkrök i Haga i ett grymmmmt snyggt hus..  Med helt underbara männsikor. Kareoke och fniss. Sen ner mot stan för att få ta emot en jävla massa skit från dom äldre damerna som förmodligen va grymt svartsjuk över att vi är unga och hade svin trevligt. Men men patetiskt att dom inte ens kan hålla munnen. Själv tar man inte åt sig men grymt otrevligt att bli kallad för h**a av en gammal tant som inte ens kan andas utan syrgas. Ajja men ja kontrade lite lätt med en kommentar som man inte borde säga. Men kan dom kan ja ska ja berätta.

Kvällen fortsatte iaf i sin egen tackt och vi hade grymt trevligt.
Dans o massa alkohol. Trodde helt seriöst att ja inte kunde bli full dagen efter, men kanske för att man gett upp så tidigt dom andra gångerna vilket vi inte gjorde igår.. ahaha
Men ja va bra jävla sliten igår. Tänkte ta det lungt men haha det gick ju jävligt bra.

Jag fatta inte varför man ska snacka skit om folk.. vad tjänar det till ??!?!
Min moder ringde igår o predikade att det gick lite rykten om mig. Bland annat att ja är ute flera helger i rad och är kanonfull..
För det först, ja ha inte varit ute flera helger i rad och för det andra så blir ja inte så jävla full..
Plus att den personen som ha sagt att jag är ute varje helg, vad är det för männsika. ? Hon är ju ute minst lika mycket eftersom hon vet om att jag är ute.. eller ?? beatch. Men men fel och unna andra till att ha skoj.... kärring =) hahahaha


Ajja håller på att laga mat. Kyckling o ris. Fick en riskokare i julklapp så vi tänkte att vi tester väl den då =) Ser ut att bli jävligt bra ris iaf. haha

Nej mina vänner nu är ja hungrig.
Ska tjata på Magnus att han ska fixa sallad.
Hörs sen..
Hej Hej Hej


Linda mina tankar går åter till dig idag.  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback