Skräck..eller ?

2008-01-22 @ 14:45:20
Hua vilken dag. Fy denna dag hoppas ja kommer försvinna från mitt minne så snabbt som möljigt och aldrig mer komma fram. Fy. Va på rättegången och det va det absolut värsta ja varit med om. Hua. Hoppas jag aldrig mer ska behöva göra nått sånt. Gick väl kanske inte så jävla bra från min sida men samtidigt så bry jag mig inte. Låt människorna växa upp i sin egen takt, men tycker bara att det är tragiskt att andra ska behöva lida för dom har mer innanför skallbenet än dom.. Ajja life goes on. Så nu skiter ja i dom och det som har hänt.
Nu siktar ja på att få en helt fantastisk helg tillsammans med änglarna.

Idag vet ja inte vad som händer. Tro ja ska bort till gudinnan (Mamma) och hjälpa henne med sängen som hon har beställt.

Ligger iaf nu i sängen o kolla på vänner och är sviiiiiiin hungrig. Så hungrig att ja mår illa. Så ja tro ja ska gå o göra en gomacka. 

Ja ja vet inte var detta liv är på väg att barka iväg. Men ja hoppas och tror att allt kommer bli bra i slutändan ändå.
Tack vare mina vänner som hjälper mig och förstår vad jag menar och vad ja går igenom nu. Kjam på er mina stars. Hahahahahah Kjam vilket jävla ord. hahaha *14*

Nej nu kallar plikten (magen) så ja ska kila. 
Hörs sen kanske.

Tjingeling. 

JAG VILL HA PIZZA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback