Underbart..

2008-01-17 @ 22:54:38
Vilken underbar dag jag har haft det. Mer säger ja inte.. =) hhaha kan iaf säga att vi haft en roadtrip som var helt fantastisk.......
Jag och Linda vilket pack.. ojoj hihi

Nyss kommit hem från svärföräldrana och haft en mycket mycket vanlig hockey kväll. Men j va inte så intresserad men ja tro iaf att timrå vann mot frölunda, hade nämligen fullt upp att leva livet tillsammans med min underbart älskade systerson Willjäm tha man. Som tror att allt han får tag i är en boll så han bara kastar det, han skiter väl i om det va min telefon eller en stenhård lime. Me det gör inget finns fler telefoner på affären.. =) * Braaat* hhaha eller ? =O



My Life, My Choices glöm aldrig det, ja lever mitt liv som ja vill.
Mår ja bra så är det väl inget fel i att få leva ett knasigt liv tillsammans med underbara männsikor.
Eller måste ja anpassa mig till samhället ? Nej förmodligen inte. Tänker inte leva mitt enda liv i en bubbla för att andra inte kanske har samma humor som mig eller kanske inte är en sån glad och posetiv männsika.
Varför ska allt vara så idealt ? Man ska göra si o så.. Skit i det lev som du vill för fan. Ingen kan säga till dig vad du ska göra och inte göra.. ( till måtta alltså ) ja mena du kan ju inte sno en bil bara för att du känner för det, men kanske festa till en tisda om du är ledig en onsda.. varför ska nån sätta stopp för det ? eller tycka att man är dum.. Stick din patetiska människa är mitt svar till dom.. =) ahha börja leva du med. Man har bara en ungdom, och den får man aldrig tillbaka.. Rätta mig om ja ha fel ??!!
Det är i ungdomen man ska hitta sitt rätta jag och förmodligen hitta den person man vill leva med och skaffa familj o gifta sig med ...


från det ena till det andra.. Varför ångrar man saker man har gjort ?
Jag kan säga med handen på mitt hjärta att ja ALDRIG har ångrat nått jag ha gjort.. Varför ska ja göra det..? Varför ska ja gå runt o må dåligt över nått som ja aldrig kommer att kunna få ogjort.


Ajja glöm aldrig:

Ditt liv, Ditt val


image1


Jag o kvinnan som är min  andra hälft.
Tack Linda för ditt varma hjärta.
Du är mer än guld värd för mig.




Kommentarer

Postat av: En Vän

Är Linda tillsammans med pappan till sitt barn?

2008-01-18 @ 10:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback