utgång?

2008-01-26 @ 13:03:31
Förmodligen blir det en lätt utgång ikväll.. Åhh va kul.. hihi =)
Bor förövrigt hos Linda nu ett tag för ja och magnus ha betsämmt att gå ifrån varandra ett tag. Lite tråkigt och jobbigt men det blir bäst så..

Gud vilka dagar det ha varit nu. Känslorna leker med mig känns det som. Hua Hua men det blir nog bättre. Igår hände det inte så mycket, eller jo det gjorde det egentligen men jag o min sambo (Linda) kylde och tog natten som den kom. Hahaha ojoj va vi skrattar.

Sitter nu o plinkar på datorn o väntar på att Linda o Nelly ska komma hem med toapapper.. Haha
Sen blire nog en mysig midda och en riktigt kalaskul kväll.. För nu ska jag o Linda ut o härja som svin.. Nu är det våran tur Beeeeeatch.



I´m waiting for the night drifting away, On the waves of my dreams to another day.
I´m standing on a hill and beyond the clouds. This winds blowing still and catching my doubts.
I´m hunting on the night the slave  to my dream an illustrated seen decender in the sleep.
We´re playing for the fights emotional games.
I´m turning off eyes and hiding my shame.



Nej nu tro ja att ja ska lägga mig en stund på soffan och vila så man är pigg inför kvällens bravader.

Take it easy.
Tjjong i medaljongen!!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback