Vad säger man ?

2008-01-18 @ 13:07:40
Ja vad ska man säga ?
Ska nu svara lite på kommentarer ja ha fått av min blogg..

För det första Nej Linda är inte tillsammans med pappan till sitt barn. Dom är vänner. ( varför vill du veta det egentligen? )
Och för det andra Ja, jag o magnus är ilag igen.


Ja vad händer en sån dag sen Fredag den 18 januari då?
Jo min babysis fyller 20 år... *weeeieiei* Langning pågår.
För ett år sen va vi på sjukhuset o käkade tårta eftersom Willjäm tha kung och syster låg på sjukhus då.. Men det gick bra iaf vi fick ju tårta.. haha
Så Evelina och Hennes Darling ska väl på bio ikväll o ja ska passa bäbsien. Så imorgon ska vi fira henne, Men hon ska inte få nått av mig eftersom hon fick en jävligt dyr julklapp.. haha så nu få hon vara nöjd.. Hon fick en digitalkamera om det va nån som undrade. =) haha

Just nu ligger jag angelica persson och lyssnar på celine dion, Rätt bra. och ska snart ner i tvättstugan. TVÄTTA TVÄTTA VARJE FREDA DET TYCKER JA ÄR KUL.


Nej nu ska ja kila ner i fettstugan..
Kanske hörs senare..
Hej Hej Hej

Kommentarer

Postat av: ....

Varför är dom inte tillsammans för?

2008-01-18 @ 13:46:05

Postat av: Anonym

men vem är det som undrar? / Linda

2008-01-18 @ 16:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback