Bring me The Semester

2008-07-13 @ 04:37:43
Åhh nu äre snart nära gott folk.. Endast två och en halv timma kvar tills "semester".. Hihi
Eller ja ha bara ledigt i 13 nätter, men det är väl semester? haha

Dom fyra underbara nätterna är snart gjorda och ja tänker gå hem med ett leende på läpparna och tänka på att ja icke ska behöva infinna mig här förrän om 13 nätter.  Åhh ska bli så skönt. =)

Natten har förörigt varit lugn, haft sms maraton med massa folk. Rätt skoj att härja via telefon nattetid. Speciellt med alkohol påverkade människor, Dom skriver så roligt och så hjärtligt. haha Själv skrattade ja bara och skickade iväg ett drygt svar. =) Men sån är jag. Take it or not darling.

Sitter och fundera på om ja verkligen ska sova när ja kommer hem, Ja är inte ens trött. Ja ha gått in i andra perioden nu så det kommer bli sjukt jobbigt att stämpla ut sen. Men men vad gör det? haha
Ja ska försöka ställa om mig fort. Ohh hur ska ja lyckas med det då? Fundera på att slänga mig i mjukis kläder i soffan o glo på en film, för ja kan verkligen inte sova länge i en soffa. haha

Ja ska funderna närmare på det senare. Kan ju hända att man bli gris trött när man är på väg hem. Återstår att se.

Åhh va ja längtar till la roadtripp. hihi Ska bli så sjukt kul. Ja ska härja med bönderna så det finns inte. =)

Nä nu orka ja inte skriva mer.
Hej påre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback