Ja men hurså?!

2008-07-31 @ 04:59:01
1.Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Dra åt helvete vilken pingla!!

2. Hur mycket kontanter har du på dig?
Höhöhö, ja du....sisådär 80 kr.....i små kronor

3. Vilket ord rimmar på "test"?
Agge? :O

4. Favorit planet?
Ja vad hette den nu igen?.. Hmm

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Linda My Woman

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Alla så klart, tro du ja lägger in dåliga eller?

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
En Blå Pike, ett stetoskop, två pennor, ett nyckeband and a pasercard

8. Sätter du etiketter på dig själv?
Behövs inte.

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Crocs

10. Ett ljust eller mörkt rum?
mörkt.

11. Vad gjorde du vid midnatt?
Jobbade?!

12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
Ett sms från en som vill ligga med mig... "Du skulle dö under mitt täcke, lycklig iof men stendö"

13. Senaste resan?
Övik i mitt hjärta

14. Vilket uttryck använder du mest?
Ja behöver inte nått uttryck, ja ger mina undermannar blicken bara.
Eller ja iof, pappa betalar är ganska väl använt. Och även ordet Pass.

15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Öhh Ämma

16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Ämma

17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Ja men hand på mitt hjärta så ha det väl glidit ner lite smått o gott.

18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
PASS!

19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
Den ja befinner mig i just nu.

20. Din värsta fiende?
Ha inte tid med att bry mig om sånt skit.

21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Njaa, Pass tack!

22. Vad var det senaste du sa till någon?

Give me food

23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
Dum fråga, förmågan att flyga såklart!.. Hmmm
Ja mena ja är ju född rik satt.. Behåll dom du.

24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Absolut.

25. Senaste låten du lyssnade på?
Ja du, va väl nått skit på radion.. Aaa tro det va curly sue med Takida om ja inte missminner mig dåårå.



Åhh fy fan va less ja är nu!
Ap trött, vill hem till helvetet och försöka styra och klättra in till sovrummet. Ja ha kartonger överallt!
För dig som har missat lite från my life så ska ja flytta i helgen.
Och det ska bli så skönt... Bye Bye ditt helvete.

Annars då?! Nja livet rullar på. Fick ett komiskt samtal idag som ja ha tänkt på hela dagen och natten, varför vet ja inte. Men ja fatta inte varför överhuvudtaget personen i fråga ringde och ställde den sjuka dumma jävla frågan. Men men life goes on bitch.

Mitt hjärta blödd lite idag med. Va till syrran på hennes jobb o frossade lite mat, hon ville att ja skulle handla hem ciggaretter till hennes Pojkvän. Okej klart ja gjorde det, skulle ju få pussa på William en stund med tänkte ja.
Kommer dit, härja och försöker föra en konversation med William, lyckade lite men va tungt där ett tag. Pussade på han och vi kramades och myste. Men när ja skulle gå ville han verkligen inte att ja ska gå. Han grinade och sträckte sina armar efter mig.. Åhhhhh va det blödde och gjorde ont. Han kan verkligen göra satt moster mår dåligt. Ja hatar att se han gråta. Ja vill bara ta upp han och trösta han. Men det kan man inte göra hela tiden heller... Men ja kommer skämma bort den grabben till tusen. Jag älskar han som om det vore mitt eget barn, och ja kommer göra allt för han, även när han blir stor. Han har en speciell plats inom mig. En plats ingen kommer kunna ta.
Satt och kollade på gamla kort sen han var nytillkommen till denna värld. Ja ryser i hela kroppen av tanken på vad det lilla knytet gått igenom, hur dålig han va när han föddes och hur länge både Evelina och William fick ligga på Sjukhuset. Men han klarade av det. Han va så sjukt liten när han kom, tro han vägen knappt 1500 g. Man vågade knappt ta i han. Men idag är han en redig grabb på 18 månader som har tagit sina första steg, fått "vuxentänderna" och pratar som fan.... =) Haha

Nää ojojoj vad kl är mycket nu. Ja ska göra sista morgon ronden innan ja ska hem och sova några timmar.
Over and Out!
Peace.
hejpåre

Kommentarer

Postat av: Mysan

Men, vart ska du flytta? Hänger inte alls med i svängarna ja..

2008-07-31 @ 11:18:50
URL: http://mypymysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback