Lägg ner!

2008-07-28 @ 04:13:56
-Hej, hur é det?
-Jo, tackar som frågar så lever ja efter denna helg med. Hoppsan Hoppsan!

Helgen ha varit som den ha varit. Härjat heeeela helgen.
Fredagen va vi hemma hos emmas mamma och drack oss fulla. Ner på atn o in på Daltons. Härja o levde livet.
Ner på Olearys, härja där med.
Tills du ditt dumma helvete kom fram. Ojoj vad ville du mig egentligen?
Du slog mig rätt under bälte när du sa som du sa. Varför gjorde du det? Tro du ja ville höra det eller?
Känslor älskling, vet du vad det är eller? Idiot. Rent ut sagt så skulle inte ens ja pissa på dig om du brann. Så mycket hat känner ja mot dig nu! Ojoj trodde inte att du av alla människor skulle sjunka så lågt. Men ack så fel ja hade!
Såå fuck you!!!

Ajja nog om detta nu.
Lördagen va ju oxå speciell. Väl hemma hos mig så insåg ja att ja va tvungen att ge mig själv sömn. Så ja la mig på sängen och somnade................till 19 på kvällen.  Åhhh panik eller?
Försökte desperat få tag på Slemman, Vilket ja fick. Ja duschar och bestämde att ja ska följa med henne ut på Alnö och umgås med henne Släkt. Men så vart det inte. Min mamma ringde och frågade om ja skulle ut.. haha ja sken upp som en sol och sa att ja va på väg till henne omedelbart. Sagt och gjort. Glider in hos tanten och börja dricka öl. Ner på stan med ligan och försöker verkligen bli lite berusad iaf. Kändes som om att ja aldrig skulle lyckas. Meeeeen så fel ja hade.
Ja vart det, och inte bara lite heller! haha
Härjade på åter en dag på Olearys o Daltons.
Träffade massa folk som ja inte ens trodde bodde kvar i sundsvall. Sviiiiiin trevligt!
=)

Drog iväg ett gäng på max för att fylla magen innan det va dax för sömn.
Matkriget utlöstet ungefär 04.30 och ja kände mig som en fjortis.. haha men va fan gör det? Ja hade sjukt kul och skratten kom verkligen från hjärtat.

och igår (söndag) så mådde ja "prima" fiskelina! haha
va bort till mamma för att pussas med herr W. Underbart att få pussa på den lille lite.
Tog även ett mycket, mycket tungt initiativ när ja lovade herrn att vi skulle gunga.. Åhhh lite jobbigt att roa the kid när man mådde dåligt och inte hade fått många timmars sömn plus att ja skulle jobba natten! haha

Så nu sitter ja på la work och vill bara hem. Hem och slå ner hel ansiktet på kudden och sova.
Även att ja ha typ spillt ut en hel kopp kaffe över mig nu på morgonkvisten. Men ja orka helt seriöst inte gå o byta. =)
Så det få vara så tre timmar till.

Idag vet ja inte vad som händer, mer än att ja få veta om ja flytta eller inte!
GOOBYE, So Long Suckers
hepåre

Nää nu hör ja en sjukt bra låt på radion, så nu ska ja dansa av mig lite med ligan känner ja.
Ha en bra dag!
Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback