Livet.

2008-07-23 @ 03:52:18
Jaha då va man tillbaka i verkligheten, Känns konstigt och jobbigt men ändå skönt på nått sjukt sätt.
Jag befinner mig i det underbara röda huset. Och försöker väl så gott ja kan på att inte tänka så mycket på mina känslor och på livet. Men när ja är här och inte har nått att göra så kommer alla tankar och alla känslor blossar upp. Vilket är sjukt jobbigt. Ja mår inte bra just nu. Vill bara lägga mig i sängen och gråta känns det som. Gråta ut smärtan ja bär på och allt annat som tynger en.
Ja trodde det va bra det som hände förra veckan, men ja ljög för mig själv. Varför? Varför kunde ja inte bara säga till dig som det va, då kanske det aldrig hade hänt. Men ja ville ju att det skulle hända, därför ljög ja. Åhh vilken idiot jag är.
Men nu har det hänt o det finns inte så mycket att göra. Ja skulle ha lyssnar på alla som sa till mig att det va en dålig ide att överhuvudtaget ens kolla åt dit håll. Men du stog där. Log och sa att det va kul att se mig. Åh ja smälte. Föll tillbaka till det djupaste hålet, av "känslokalla" dryga svar som ja gav dig. Men du bara log mot mig. Du är en människa som finns inom mig på nått sjukt sätt. Varför vet ja inte, men du ha förtrollat mig ditt svin!

Har utöver det haft en helt underbar "mini-semester" i övik. Festat och träffat otroliga människor.
*happy as hell* =)

Onsdagen när vi anlände va det bara till att börja inte sin plast inför bönderna och börja kolla botten på flaskan.
ner på stan och hade as kul. Emma och Jag visade verkligen tjejerna i övik hur man dansar.

Torsdagen vart lugn som gatan. Orkade inte ens andas med tanke på att det vart fest till halv 9 på morgonen.
På kvällen åkte vi till Varvsberget och kollade inte utsikten över övik. Va mysigt som sjutton.

Fredagen vart det åter fest. Hade as trevligt och ja levde livet kändes det som.

Lördagen hade Bobbo o Emma åkt hem till sundsvall igen, så ja va kvar med Lars o Niklas.
Utgång även då och hade trevligt som sjutton.

Söndagen va det jobbigt eftersom man skulle sitta på en buss hem till sundsvall igen. Varmt och ja ville verkligen inte hem. Hade ont i magen.
Men väl hemma när ja träffade Linda o Emma så kändes det lite bra att få komma hem iaf.
Ja satt en morgon på Niklas balkong med Kaffe och en ciggarett i handen och bara njöt, njöt av tystnade och av dom tre personer ja älskar högt som befanns sig i min omgivning. Ja trivs hur bra som helt i Övik. Ja trivs så mycket att ja tänker lämna Sundsvall en vacker dag och flytta dit känns det som. Börja om. Lämna livet i Sundsvall och hoppas på att få ordning på livet.

Nej nu ska ja gå den vanliga rundan innan ja ska slänga mig i soffan en stund.
Endast tre timmar kvar nu tills ja få gå hem o sova.

Ha en bra dag.
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback