Så älskling.

2008-07-30 @ 04:23:02
Ja nu äre dax igen att ta sitt pick o pack o dra. Dra bort från detta elände. Börja om på ny kula.
Ja bodde på Motalavägen i ca 2 månader. Ha varit mycket trevligt att få bott där, men nu äre över!
I´m gonna dra nu. Såååå bye bye G-hodden. För nu förflyttar ja mig till ett nytt palats.
Ett palats som ligger närmare utelivet. =) hohoho

När ja vaknar senare idag så ska ja o min kära vän Emma Slemma börja packa mina saker, så det bara är att köra bort dom sen. Ska nämligen lämna Motala på måndag. Känns tråkigt, men ändå spännande! haha, ny gata, nya utmaningar!

Ajja ja är sjukt trött nu, sitter på jobbet och hoppas verkligen att kl kommer springa iväg. Ja vill bara inta sängläge nu.

Ha varit o raggat på stan idag med älsklings Anja. Alltid lika kul att umgås med hjärtat. Har alltid hänt nått spännanade i hennes liv =)
Käkade midda på kebab city.
Va på guldfynd o shoppat gärnet för massa hundralappar.
Solade.. *eftersom det är så dåligt väder i sundsvall så få man inte kroppen i ett solarium* hmmmmm

Jag ha helt seriöst inte härjat en enda sekund på stranden än så länge.
Varför ?
Joo ja ha jobbat. Och när ja ha jobbat måste ja sova, vilket innebär att ja sover fram till 3 eftersom ja kräver minst 7 timmars sömn. och då när man vaknar känns det meningslös att bege sig till någon strad eftersom alla hunkar redan åkt hem. Såååå solariumet duger bra för mig. Snabbt går det med.

Fyyy va livet känns tungt men ändå på topp just nu.
Känns som ja ha kommit över allt som har med känslor mot herrkönet att göra.
Både positivt och negativt.
Det positiva, ja gräver inte ner mig i en olycklig förälskelse.
Det Negativa, ja vill så gärna vara nykär. haha
*dubbel moral på HÖG NIVÅ*
Men ja kallar det även vuxenpoäng.
Öööh va?!
=) haha
Ha endast varit ensam sen i Januari. Så ja ska leva ensam nu ett tag, leva loppan och bara härja!

Har även pratat med Älsklings Niklas nu inatt. Han gör verkligen mig på bra humör. Vad skulle ja göra utan dig dumjävel?
Han tar livet så lätt. Tänk om en annan kunde vara som han. haha fyy bubblan säger bara ja då.
Ja sa till han att om vi fortfarande levde som singlar 2010 så skulle vi sätta oss ner o peka i kartboken och flytta dit tillsammans. Hans komentar då va :- Ja lever ja så är ja på!
Hur snällt äre inte det då? haha 
Vilken guda gåva till vän. 
Ja saknar han så sjukt mycket på nått jävla knepigt sätt. Men ja vet att hans dörr alltid är öppen för mih =)
Niklas, Emma, Ante, Linda och Anja är fem männsikor ja älskar från djupet av mitt härta. Fem människor jag är stolta över. 
Dom är helt unika. Unika på sitt sätt.

Niklas, Han är helt makabert älskvärd. En människa som tagit sig från botten till toppen på bara nått år. Som tog steget till att lämna Sundsvall för att han visste att det inte skulle hålla om han bodde kvar. Han flyttade ensam, till en stad han inte kände någon. Och idag har han en bekantskapskrets utav dess like. Ja ha träffat några, och ja kan ju säga som så... PASS! hahaha att dom är helt underbara allihop.

EmmaSamma där. Hon har varit längst ner i helvetet men starkt tagit sig upp. Det har varit kämpigt men hon är en stark tjej med ett hjärta av guld. Emma är en kvinna ja absolut inte vill leva utan. Hon är en helt sjukt jävla underbar brud jävel, rent ut sagt.

Ante, Har inte känt han så länge, men han har tagit mitt hjärta. Ja vet att han är en människa med ett hjärta av guld och att han skulle rädda mig om ja satt i en situation som ja ej klarade av. Han gängar även med Flum Emma . Och det är det absolut finaste paret ja någonsin sett. Dom är exakt likadana. Och det lyser bara kärlek om dom. 

Linda, Det enda som finns att säga om den tjejen är att ja älskar henne Djupt, utan henne hade ja aldrig klarat av allt som hänt. Hon har funits vid min sida under den truffaste perioden, och ja vet att hon alltid kommer finnas där. tack för att du finns Linda. Jag är dig evigt tacksam för allt du gjort för mig. Och du vet att det är mig du ringer om det är nått. 
Ps. ja saknar chefen =)

Anja, Trollunge, tjejen myten och legenden. Kännt henne i flera herrans år. Och hoppas på att få känna henne resten av livet. Hon är dryg jävel som inte tar skit från någon. För hon vet att hon är bäst! haha och det är hon. 
Haft sjukt mycket skoj med denna dam som inte ens går att beskriva med ord. Även hon har ett hjärta av guld. 
Och hon har tagit mig med storm.

Sååå nu orka inte skriva så mycket mer. ja ha en plikt att sköta innan ja ska gå hem till mina underbara inneboende (Emma och Ante) , jag ska nämligen fika serru!!!!!!!!

Nä hejpåre
hörs en annan dag darling.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback