The Time Is 03.25

2008-07-02 @ 03:42:27
Och ja infinner mig på jobbet. Min sista natt nu innan "lång" ledigt. =)
Så ja ska pina mig igenom. Är måttligt trött, men vad gör det?

Idag ha ja glidit på stan tillsammans med Niklas och Tina. Va o spatserade lite och sen gick vi på la kioooobab City och trök i oss krubb.. Men ja vet inte vad det är med personalen på det j*vla stället, helt seriöst.. Charmkurs.se eller ska ja måste dränka er i en brevlåda? Åhhh
Ja fick vänta på en sketen lite kebab tallrik i ungefär 15 minuter. Alla andra gick före, och när ja sa till dom att ja hade ett nr som hade varit för läääääänge sen då kolla skitgubben på mig o mummlade.. Idiot!

Sen åkte vi hem till my Cribb, Emma kom och vi åkte sen hem till Niklas och drack kaffe och snackade massa skit. Lovley.

Åhhh vad ja känner mig laddad inför en vecka i dimman. haha
Vad ja ska härja.
Vad ja ska slå till på stort. Ojoj ni anar inte.
Haha
Men annars så mår ja rätt bra. Livet rullar på och visst finns det motgångar just nu, men tiden läker alla sår.

3 timmar och ca 30 minuter kvar tills ja få glida hem i min ny inköpta Ferrari.
Men det va ju en jävla lång tid inser ja nu. Så ja få väl pina mig igenom dessa hundratals minutrar genom att glo på tv, käka landstingsmat, springa fram och tillbaka o kolla till kämparna, surfa ona internet och kanske dra igen dom blå en kvart.

Niklas köpte btw en hatt idag på stan........... Snygg? Njaaaa. Cool? Njaaa. Rå ful? Jaaa
hahaha *skoja bara baby*
Han ska köra det klassiska hatt triket nu under gatufesten. Men alla jobbar vi olika. Själv ska ja bara glida och nypa alla i rumpan. Hoppas bara inte ja nyper tag i fel skinka. Ja mena, hur kul skulle det vara om ja råkade nypa tag i min fars eller brors skinka? Kanske inte nån big deal men ändå. haha
Ja är ju som ja är.

Har även kommit fram till att ja är en av jordens gladaste personen. Ja ler jämt. Ja skrattar säkert hundra gånger om dan. Hur bra är inte det då så säg.
Idag när ja snurrade runt på mina kvm så kom ja oxå till att tänka på att ja är en mycket varmhjärtad person med. Visst ha ja gjort några få misstag här i livet, men vem har inte gjort det?
Ja ger mina nära o kära fina komplimanger. *även om ja inte menar dom* haha =D
Ja pussar på mina vänners kinder när ja säger hej då. Ja krama om dom som ja bry mig om. Ja är en kärleksfull människa som har kärlek att dela med sig av till hur många som helst. Ja har så mycket kärlek att de aldrig kommer ta slut. Hahaha Bara att inse att fröken Persson har ett hjärta av Guld!

Och ja är en rolig kvinna i mina bästa år. Ja lägger fram sjuka kommentarer och tar en kontring direkt.
Ja är bara för bra. Ja älskar verkligen Angelica Persson, tjejen som har kommit fram dom senaste åren, tjejen som ja aldrig hoppas lämnar mig. För den person ja är idag älskar jag! Huga Huga.

Nää nu är kl 03.42 och ja känner kurret i magen och ska rota lite i kylen för att se om ja kan hitta en torr skorpa eller en hård bulle... *tack landstinget*

Ha en fortsatt trevlig natt aka morgon!
Puss heeej gummitjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback