........Tillbaka

2008-07-23 @ 01:30:14
Sjukt lite o göra på jobbet, så ja bjuder på lite om mig själv!



13 HAR DU:

Ett förhållande: - nej, verkligen inte
En bästa vän: - nej, jag har fler
Haft ett seriöst förhållande: - ja, always
Dejtat en av dina bästa kompisar: PASS!
Blivit kär vid första ögonkastet: - Kär o Kär, pirr i magen. haha
Fått ditt hjärta krossat: - Självklart
Haft ett one night stand: - ja, jääääääämt
Skrikit åt en lärare: - nej, jag är duktig flicka
Kysst någon och sedan ångrat dig: - jag ångrar inget. gjort är gjort.
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: - Alltid
Några smycken som kostat över 1000 kr: - ja
Snusat: - ja
Rökt: - ja, det händer väl att man suger i sig från någon annan

12 DAGENS:

Klädsel: - Kläder?
Smink: - Fin ändå
Frisyr: -  Uppsatt
Låt: - Radio
Vill ha: - Haha, ja Emma vad vill ja ha?
Sjuka: - 22 Patienter
Saknad: - Min älskling (som finns där någonstans)
Drog: - Ja gilla Herion mest
Köp: - Inget
Godis: - Ähh skiter i det
Attityd: - bitch
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: - Jaha vad gör ja åt detta då?.

11 FÖRSTA:

Bästa kompis: -  Mamma
Bil: - Min nya ferrari
Kärlek: - TIll Dig 
Semester: - Dit flyget går
Jobb: - Åhh Sundsvalls Sjukhs
Köpta skiva: - Sven Eriksson
Riktiga kärlek: - Magnus
Piercing: - i tungan, i naveln och...........örona


10 SISTA :

Personen som smsade dig: - Den mystiske mannen
Personen som du kramade: - Emma
Peronen som ringde dig: - Emma
Personen som du ringde: - Mamma
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Emma
Alkoholdrycken: - Cider dårå
Bilfärd: - Övik
Filmen du såg: - Smala Sussie
Gången du grät: - Hmm, ja vet inte.
Måltiden: Sivans Fläskpannkaka


9 SKULLE DU:

Våga hoppa fallskärm: - Hoppar du med mig eller ?
Våga hoppa bungyjump: - har jag också gjort
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: - jadå, det skulle jag
Kalla dig själv lycklig: - ja, verkligen
Hellre ta bilden än vara med på den: - bilden blir snyggare när jag är med

Kunna gråta över en kille: - Ja
Kunna gråta över en tjej: - Ojaa
Ljuga för någon: - Helst inte, men ibland blir måste man få dra en vit lögn.
Kunna springa 50mil: -  Nej, då skulle jag dö


8 VAD:

Gör du just nu: - Sitter på jobbet o poppa musika
Ska du göra imorgon: - Sova, träffa Emma o Träna
Säger du till dig själv när allt känns svårt: - Kämpa nu dumjävel
Har du med dig in på bion: - Bio? Vad är det?
Är det för färg på dina byxor: - Vit
Är det för väder hos dig just nu? - Hot
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: - ?
Skulle du göra om du vann på lotto: - Flytta



7 SAKER DU HAR PÅ DIG:

1. - string
2. - linne
3. - armband
4. - tofflor
5. - halsband
6. - Örhängen
7. - tungsmycke

6 BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet: - nejnejnej !
Hur gammal blir du nästa födelsedag: - 22
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: - jajamensan
Använder du huvtröjor: - ibland
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: - Ja, ska göra en om två veckor
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: -  det beror på vem som är snyggast!

5 VAL:

Solnedgång eller soluppgång: - solnedgång
Sommar eller vinter : - Sommar
Sova på sida, mage eller rygg: - mage
Kramar eller kyssar: -  Klapp på axeln. Pass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback