Vilken Natt..

2008-07-11 @ 06:22:52
Sitter nu på jobbet och ha gjort det sista ingreppet innan det är dax att palla rumpan mot entren och hoppas på att bussen tar med mig några hållplatser.. Nu tänker ni säker, sjukt lat tjej.. Men ja ska förklara varför ja ska ta bussen. Jo för att om ja tar mig en promenad nu på 20 minuter (som det kan ta hem efter en hårt arbetande natt) så kommer ja vara as pigg när ja kommer hem, och kommer inte kunna sova. Vilket är sjukt onödigt. Sååå bring the bus to me darling.

Natten har varit "speciell", inte ett skit ha hänt. Slappning på hög nivå. Men man njuter av stunden för rätt som det är smäller det till.

Ohhå vad händer för fröken idag då?
Ja ska, (beroende på vädret) Soooola mig sjukt brun. Även om det blir i ett solaruim. Slemman o Linda ska inte få vara brunare än en hårt arbetande kvinna när dom kommer hem från sin semester. haha

Vidrigt trött är ja nu, och dag vild! Helt sjukt va allt bli omställt när man jobbar natt. Åhh
Svin less imorse även när Nickelito kom, ja trodde kl va nått helt annat än 14.30 typ. Men han gjorde frukost till surmaja och sen va det bra! =)Åkte ner på stan och käkade glass och kollade på "landhockey" aka vollyboll.

Åhh nä nu kommer snart la personala så ja ska väl göra det största ingreppet genom att koka kaffe =) haha *duktiga jag*

Sleep Well dudes.
Puss

Kommentarer

Postat av: Hattelito

titta av ngn anledning ramlade jag inte här!

ja imorrn verkar d juh ska bli frukost hos dig i vanlig ordning!haha.

Hörs imorrn då bejb

2008-07-12 @ 01:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback