Work Vs K6 aka Flicksson missing Emma and Linda

2008-07-10 @ 02:24:45
Yes ha nu fyra sjukt underbara nätter att infinna mig at Sundsvalls Sjukhus.. Woooow.. Så sjukt underbart, eller inte! ajja Barna måste ha skor o Angelica måste ha sprit :S hmm haha

K6 (klubb6) vad är det? hmm jo en community aka Porrsida. Hur sjukt som helst. Vart medlem där för några dagar för skoj skull.. Hallå folket, hejda er.. Ona 20 minuter hade ja säkert hundra mail och en jävla massa gb inlägg! Åhh va fan vill alla mig? Okej, rätt söt tjej på 21 jordsnurr, men so what. haha I got a Man in my Life redan...typ! eller nått. haha
jaja rätt skön sida, jamena folk visar både det ena och det andra. Ja skiter i dom från en annan stad, ja tänkte mer på dom från sundsvall... Lite stan, du visar ditt kön, alla vet vem du är sen! hahaha
Rätta mig om ja ha fel!?

Flicksson finns fortfarande vid min sida eftersom Emma o Linda är på semester. Ja vill ha någon att luta mitt face mot när livet går emot en som det gör just nu.. Gulligull Niklas! My Man, Man best friend and my hattpolare. Såå skön kille.
Haft en otrolig gf vecka med han o alla dom andra. ojoj. Så nu ska vi till Övik i veckan o härja fritt där och bara festa o chilla. Emma o Bibbi ska även med. Linda maybebaby kommer på fredagen! hoho

Åhh va det är lungt på jobbet. Snart vill ja att det händer nått. Ja sitter här o surfa och dricker kaffe till tusen för att hålla dom underbara blå öppen..

Opps nu kommer det nån!

Nej fel, det va någon patient som rörde sig i korridoren så lampan tändes.. =)
God kväll Tanten.
Vart ville ja komma med det då? Hmm ingen aning. Slösa lite på eran tid kanske! haha

Kaffet är kallt för ja ha glömt att dricka det. *måste hämta nytt*

Aaaa varmt! haha
Aldrig rätt temp på kaffet. =)

Åh nu känner ja att det börja bli meningstlös skit skrivande. Så ja tro ja slutar nu innan det börja gå allt för lång! haha

Niklas: Är ja dissad? Ser du mig som BTDT numera eller ? Svara när ja ringer!?
Åhh

Ha en fortsatt trevlig kväll/natt/dag. Nu ska ja härja med personalen.. haha
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback