God Morgon Feat God Natt Aka Sex

2008-06-23 @ 07:42:25
Hahahaha vilken natt.
Nyss hemkommen från en sjuk natt. Ja ha skrattat i natt så ja trodde ja skulle krivera. Dom på strokeenheten är inte riktigt kloka.
Ojoj vilka stjärnor.
Vi konstaterade iaf att allt som har med denna värld just idag handlar om sex. Vart man än går så är det nått som påminner en om sex. Reklamen handlar om sex. Det finns anspråkningar som leder en till det absolut finaste två människor kan dela. SEX! Hallå, kom igen nu brittmarie. Vart håller detta på att leda.? 

Satt och kollade i ett ex antal skvallerblaskor. Rubrikerna lyder ungefär " Per 26, Jag har för stor penis för att ha sex" JOBBIGT KOMPIS!
Eller "Madde 15, Vart sitter G-Punkten?".. Okej, klart man kan ha sånna problem. Men varför ska dom just finnas med i ica kuriren!!!!!!!????
Man blir så trött på nått sätt.. haha
Men men världen ser ju ut som den gör idag och det går ju tydligen inte att ändra på det.

Såg även fyra lite rundare kvinnor som "vek" ut sig. Modigt gjort av dom tycker ja. Men man rynkar på pannan! Varför gör man det?!?
Man ska vara stolt över den man är och det man fått. Lev livet.

Ähh nu skiter ja i detta iaf. Kl är mycket och ja måste få några timmars sömn innan ja ska glida på Kalas.

Hahahahaha idag känns det som att det kommer bli en sjukt underbar dag.
Fick lätta på mitt hjärta till en Arbetskamrat innan ja gick hem iaf ang onsdagens bravader.. haha
Hon skrattade och "dömde" ut mig. haha men men hennes kommentar till mig va " visst är det roligt att se små flickorna kära" haha. Hmmm Klart ja inte är kär. Men hela situationen är så sjukt sjukt sjukt komiskt. Men men, få se om ja vågra visa mig på la område igen. haha
Bra jobbat Maria Angelica Persson, 1-0 till mig!

Nej nu ska ja kliva ner i sängen och dra på en skön playlist så ja somnar ovaggat.

Over and out

Kommentarer

Postat av: Madde 15

Så jävla sant :) hahaha

2008-06-24 @ 21:32:00
URL: http://maaaadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback