kl är 04.11

2008-06-26 @ 04:31:58
Och här sitter ja. Hmm...
Är på jobbet och känner att ja ha gjort min plikt rätt bra hittills. Så ja tänkte bjuda er mina kära läsare på en eller två rader.. Eller en hel roman! haha

Natten på jobbet ha varit.......... bra eller nja, det ha varit saker att göra hela tiden fram till nu. Men men tiden går ju fort. haha

Ja ser sjukt mycket fram emot helgen. För jag, Slemma och våran Bibbi kanske beger oss till Övik. =)
Kan det bli bättre? Nääää förmodligen inte. Sundsvalls sjukaste människor ska inta den lilla byn 16 mil uppåt. Lovely. *Kätjing*
Ska bli as mysigt och förmodligen fest på hög nivå.. Hihi

Vad händer annars då?
Hmm jobbade natten mellan tisdag och onsdag...kunde dock inte somna direkt när ja kom hem igår morse för ja hade as mycket tankar som snurrade runt. Tankar som ja egentligen inte fatta varför dom överhuvudtaget kunde paja min sömn! Åhh ja bli så less när ja tänker efter. Så nu, om typ 3 timmar när ja ligger i sängen ska ja koppla bort allt. Ska inte tänka ett skit utan bara slänga ner ansiktet på kudden och drömma mig bort till det land där det inte finns några "problem"..

Har även hjälpt moderkakan att packa saker eftersom hon tar sin påse och flyttar idag. Så ja ska bara hem och sova några timmar sen till henne och bära saker. Känns mindre skoj men vad gör man inte för henne? haha

AJJJ jag ha sockerdricka i vä fot! Åhhh va sjukt ont det gör..... :(

Nuså, borta!!! haha

Nja vad ska ja skriva. Snart äre GF. Ojoj kan bli skoj det med.. =) Dricka piss öl, lyssna på samma gamla artister som man gjort dom senaste tio åren, trängas, sprilla ut ölen som man stått i "kö" för i 20 minuter, gå ner på Madhouse och bli bestulen på väskan, ringa mamma och förklara vad man ha gjort på fjortis discot.. ojoj ja lääääängtar! hahahah
glömde nämna att man har längtat ett helt år efter att sätta tänderna i en langos. Man står i kön och väntar.. känner att man börja nyktra till för så lång kö är det verkligen, kommer fram och ska beställa.....nää vad händer då? jaa då ha väl ingredienserna tagit slut eller så ha någon av sällskapet hamna i trubbel så man ska måste gå o göra en insats där.. Fuck you. Ja ska ha min langos är min årliga kommentar.

Ajja life goes on. Med eller utan (Langos).... sällskap.. hahaha
Ähh nu ska ja springa ett varv på avd för att sedan vandra ut på balkongen och kolla läget hos grannen? =S
*så kan man oxå säga*

Jag saknar dig Linda Dahlström!

Over and out.
Nattinattan snattan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback