Månda

2008-06-09 @ 22:10:20
Japp för alla som inte vet det så är det ju måndag idag. Jävla fin dag. =) Hahaha

Helgen ha varit laddad till alla möjliga känslor. Inga detaljer men det känns som om att det ha skett ett lite misstag denna helg. Men men ja lever vidare och just nu tänker ja inte så mycket på de, shit happens!

Allt är äntligen i ordning in the cribb.. Ser ut som ett hem iaf. haha
lite småsaker som man inte ha orkat gjort än, men det kommer. Ja ska ju inte flytta härifrån satt. Ja ha tid på mig att lösa det.  =)
Jag trivs som fisken i vattnet och ja känner att här kommer ja kunna börja om med livet.
För nu ser vi framåt kompisar. Icke bakåt.


Annars ha det inte hänt så mycket, ja andas och skrattar percis som förut..

Saknar Linda nå fruktansvärt gör jag. Känns tomt utan henne. Men tur att the phone finns. =) haha

På månda börja ja mitt sommar schema. Även natt, så det ska bli sjukt skönt.

Ja ha inget att skriva, men ändå ha ja det men tycker att alla inte ska få behöva veta så mycket. hihi =)
Så det håller ja för mig själv och delar endast med mig av det till Linda o Anja..

Såg även att sängen är full i kläder.. Åhh kul att börja med det nu då.? Näää
Men men vem ska annars göra det........
Fan va sjukt mycket kläder man har men ändå säger man att man inte har nått..
Slängde även 5 stora säckar med kläder som kom från M.
OJOJOJ vad kläder. Måste köpa en till garderob eller en byrå och pressa ner kläderna i. Åhh tröttsamt.

Nu när ja tänker efter så inser ja vilket jävla rörigt liv ja ha just nu. haha
Att man egentligen orka, fel och bara släppa allt och skita i det. Nej man ska älta och förmodligen åka ner på ruta ett igen.. Men denna gång ska ja kämpa för att inte göra det. Men på nått sätt kämpar jag hela tiden för att inte hamna i samma situation ja ha varit i just nu. Ja orka inte, ja ha så mycket annat att tänka på. Orka inte fjolla på längre.

Nu vill ja leva och ha super kul utan massa tjaffs. Folk som inte ha något med mig att göra ska sluta o lägga sig i. Ja gör som ja vill.. Finns ingen som kan säga till mig att si o så få ja inte göra.. Fuck You.
Den ända som ja skulle ta till mig av är mamma. Men på ett sätt så tro ja nog hon förstår, för hon har varit ung själv.
Men när hon va i min ålder kläckte ju hon ut världens bästa dotter... JAG! hoho

Nej nu ska ja försöka greppa tag i kläderna o sen lägga mig o sova för imorgon är det åter jobb som gäller.. hihi
Så nattinattan du där läsare.

Btw En Sjukt Bra Låt Bjuder Ja På Här Med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback