Bära eller Brista!

2008-03-25 @ 08:53:02
Ja så känns det. Varför ska man ge upp så lätt.. ? Varför kan man inte ta saken som den kommer.? Nej man skulle gärna ha velat haft saken för flera år sen.... Hmm. ajja Bära eller Brista.
Idag är det ingen bra dag för fröken Persson inte. Känner mig sjuk less och irriterad. Hua! Så kliv gärna inte i min väg idag... För idag äre jobbigt i kropp o själ.

Igår kväll va ja barnvakt till prinsen! Åhh va han är mysig. Men han är lite små sjuk så han va lite putt.. Några tårar släppte han men vart genast lite gladare när han fick mysa till det i soffan och pilla på min mobil! Vilket resulterad till att han skickade typ 6 tomma sms.. men det bjuder ja på!

Dagen sen rätt krävande ut med tanke på att ja inte är på något bra humör. Ska först åka till Evelina och vara med Willis några timmar, sen ska ja väl hem till tryggheten och lätta på mitt hjärta, sen vill ja ut på ikea och inhandla någon tröst! =) hahahaha
Men man vet ju aldrig vad som händer.. Dagen är ung och vad som helst kan ju poppa upp..

Igår fyllde min älskade Syster Nathalie 18 härliga år...  Men som sagt ja kunde inte komma o fira eftersom ja nyss har kommit hem från en lite resa som slutade i Sebirien! hahahaha
Nej men ja ska åka till henne här i veckan och kräva lite kärlek..
Btw, Grattis älskade Nathalie.

Imorgon fyller min lillebror 17 år, så då kan det mycket möjligt bli en resa till boendet. Men som sagt man vet ju aldrig om man är välkommen till han. Han är ju som han är , men det är vi stolt över! =) hahaha
Klart ja är välkommen, ja är ju hans bigsis!


Nej känner nu att ja ha grym träningsvärk på lite smådelar av kroppen!
Orka inte mer nu!

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback