Goooood Mooooorgon Sverige!

2008-03-21 @ 07:59:58
Uppe med tuppen. o0ja. När man ha kid i familjen så ska man inte tro att man kan ta sovmorgon inte. Läggdax tidigt om kvällarna och upp före 7.. Every day! =) Men vad gör det ?! Hon är ju världens mysigaste på morgonen satt.. hohoho
Nu leker minnisessan med allt hon fick igår. Vågar inte gå in i vardagsrummet och kolla hur det ser ut, MEN ja kan ju tänka mig! haha
Ska snart ta det dagliga badet för hon ska åka till Pappsen. Måste man vara ren o fin! =)

Linda jobbar ända till bajs fem.. Åhh vad ska ja göra ?! Diska, städa plocka upp tvätten ?! Nej tack ja har inte tid med sånt skit idag.. Plus att det är freda! =))

Kvällen nalkas utgång. Våran frissa kommer vid 18 tiden.. sen bär det av. *brääät aight* hahahaha


Livet går upp o ner som i en berg o dalbana.. Känslorna leker med en så man vill bara krypa ur kroppen och komma tillbaka när allt är "normalt"...
Men som en vis person sa till mig för några år sen. Livet ska inte alltid gå åt samma håll som du vill, då blir det ju ingen sport! Men ja vill det, ja vill inte ha något/någon som motarbetar mig. Jag vill att Livet ska rulla fram utan problem och massa skit. Ja mena varför ska ja ödlsa min tid i detta liv som ja bara få en gång till att gå runt o må dåligt.. till att gå runt o fundera.. Ja vill kunna leva livet och skit i konsekvenserna, för det blir ju ALLTID konsekvenser, vad man än gör. Går ja ner på stan och köper ett par Skor för en tusenlapp.. håpp vad ha vi för konsekvenser då? Jo en mamma.. haha
Går ja ut på krogen o festar loss och ha skoj.. Folk pratar.
Råka man stå o prata med en Kille i ett hörn ena dagen och 48 timmar står man o pratar med en annan kille...... Hora eller Slampa!
Håpp tydligt att man är mycket älskad av många i denna stad, som över huvudtaget orka ödlsa sin tid på att kolla vad JAG gör!!!!
Undra om dom sitter hemma innan utgång och pratar och bestämmer att.. aaa idag ska vi kolla vilka tjejer som gör si o så... Istället för att bete sig som en helt normal männsika o ta kvällen som den kommer. Nästan satt man bli förbannad.
 =) men men finns ju egentligen inte så mycket att göra.. Och dom som känner mig vet ju att, jag om någon aldrig skulle följa med två olika killar samma helg olika dagar!!! ojojoj Aldrig i detta liv.. Never ,niet..skulle inte ens komma på den tanke känns det som.. haha =)

tss, orka inte ens.

Over and Out nu ska vi bada.
hej hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback