Kickan 2 år..

2008-03-20 @ 12:48:56
Men jaaaaaaaa.. Idag är det ju den stora dagen.. Nelly fyller 2 år! hhohoho
Häppy börtdäj.. =)
Så idag ska ja städa o fixa med Minni sessan kalas.

Kan inte sova.. Men men ja tar igen min sömn senare!
Ja klara mig ändå, är inte trött satt.. Pigg Flicka !

Vad händer annars idag då?
Jo ja ska tvätta, städa och baka tårtor.. Sen kommer Linda o hämtar mig vid 15 och då bege vi oss till glasbanken.  Måste ju vara förberedd ifall nått skulle hända i helgen. Men ja vet iaf säkert att det blir en utgång på Lörda.. =) hohoh Känns som det va evigheter sen man va ut.. Det pirra lite i magen! hahaha *ALKIS*

Tungan mår rätt bra. Svälld som fan men ja kan iaf äta.. Det är sjuksnyggt.. haha
känns ungefär som om man har ont i halsen och det gör ont när man sväljer, mer än så känns det inte. Ja hade ju föreställt mig mycket mer smärta.. Men det finns mycket värre saker här i livet som gör ondare!

Ja vet inte vad ja ska ta mig till.. Kroppen saknar nått !!!?!??!?! åhhh vad ?!
Känner mig alldeles kall..och irriterad..  ja höll även på att slå sönder en köksstol idag när ja skulle torka golvet.. Åhhh, vet inte varför men den va väl ivägggggggggggen!
Ajja någon gång ska man väl få återgå till det normal..
Kom på igår att ja ha inte grinat på mycket länge. Kanske därför ja mår som ja mår.. =(
För ja är en sån tjej grinar sällan, men när ja väl grinar så grinar ja.. och länge.. och ja kan grina en stund där och sen en stund där! hahah *speciell*

Sitter oxå o tänker på alla männsikor ja har runtomkring mig.. Mina änglar. Vad skulle ja göra utan er.!?
Jag älskar er alla av djupet från mitt hjärta.!

Igår va Ante och Ellertz här. Ellertz hade med sig en knasig film.. haha men men.
Satt oxå o prata om snygga mammor. Och ja kan säga så mycket som att JAG ska vara Lena PH när ja är 40 pannor. Jag ska va en Snygg mamma, plus att ja ska ha en Snygg pappa till mina barn. Alla ska vända sig om och tänka, Gud vilka vackra föräldrar.! =) hahaha
Ja ska inte se ut som en köttbulle med risigt hår och en blekt tatuering. Utan ja ska vara en Het MILF!
Vilka planer!
När ja även sa igår till Ante att ja ska ha en Snygg pappa så alla tjejer vänder sig om, då kontra han med att säga .........- Ja men är du inte rädd att han lämnar dig då?!
Öhhh Näääää det är ja inte. För det är hans förlust då sa ja lite spydigt.! hahah
Nej skämt o sido, ja kommer nog bli en snygg mamma =) hahaha
Min mamma är ju snygg.............på sitt sätt. Kärring!

Ajja ja skoja bara mamma! Du är vacker som en dag! ..... på ditt sätt..
Over and out..

Nu ska ja baka tårtor..
Puss Heeeeej!


image16
PussGurkan!




Kommentarer

Postat av: Pernilla

Äntligen en bild på minimoj-chefen

2008-03-22 @ 00:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback