Life Goes On!

2008-03-15 @ 13:33:06
Ja nu va det ett tag sen man öppnade sitt hjärta..Vad har hänt sen sist? Hmm Inte mycket Jobb, Jobb och Jobb..

Hade iaf otroligt kul på Tjejfesten förra Lördagen.. haha ja hade träningsvärk i magen när ja vaknade på söndagen.. Hua. Sexparyt behöver ja säga mer.. !? haha näää

sen ha det bara varit jobb heeeela veckan.
Jobbade kvällen igår så det va en lugn kväll..
och ikväll vet man aldrig vad som händer.. haha

Ante Dahlström.. Det må ju vara den absolut bästa stjärnan som finns.. hahaha
Ja ska göra dig till en man ja Ante.. haha
Ja säger bara en sak. Ska man ha en bortamatch så för det första.. Åk aldrig hem för tolv.. hahaha och blir aldrig så jävla full! hahaha

Men men nog om detta. Vad händer i mitt Liv då?
Ja du inte så speceillt mycket men ändå rätt mycket... Känns som man står o trampar på ruta ett hela tiden, och så fort man kliver upp en ruta så åker man ner lika fort. Så nu ha ja bestämmt mig för att bara glida med strömmen och se vart man fastnar.!

Vart man än går så känner man en besvikelse.. Varför vet ja icke ? Ha haft en mycket jobbig period nu dom sista två veckorna... På jobbet, hemma, och i hjärtat. Men ja har varit stark och inte grävt ner mig så mycket i det. Utan tänk på att det bli bättre med tiden. Ja palla inte glida ner nu när ja tagit mig så långt som ja ha gjort.

Ja tänker ofta på hur mitt liv så ut för 1 år sen. Ja tänker tillbaka med ett Leende och inser att ja va världens Lyckligaste. Men det vände fort och allt vart som det vart. Men det va nog bäst att det hände nu och inte om några år.!  Men men Life goes on. Kommer nog bli lycklig igen. Och den finaste lyckan för mig just nu är att veta att Magnus ha det bra och att han vill veta av mig. Vi har gått igen fruktansvärt mycket tillsammans, och ja kan säga så mycket att ja skulle aldrig ha klarat av min operation utan han. Han är guld värd. Han har lyft mig från att vara en vilsen tjej som inte visste mycket om Livet till den jag är idag. Och den ja är idag älskar jag. Självsäker tjej som inte tar skit från någon utan lever mitt liv som ja vill leva. Jag har ett självförtroende till tusen som ingen ska få spotta på. Ja vet att ja är speciell och älskad av många. Och alla får kärlek tillbaka av mig.
Min mamma ringde nyss och det gick en känsla genom min kropp som ja inte kan beskriva, en lycklig känsla av kärlek med lite frustration.. hahaha *jag är rolig ja* ;p

nej nu vart det djupt här.. haha så nu ska ja lätta på stämmningen genom att säga att Linda ha haft magsjuka heeela natten och en stund på morgonen. Stackars min sessa.. Mitt allt kräks och ja skulle kunna göra allt för att få byta med henne..

Nej nu ska ja sadla om för att åka på apoteket och köpa mästerpiller så hon kvicknar till och blir den vanliga galna Linda igen.!

Ha en bra VIT helg..
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback