Mitt ragg!

2008-03-17 @ 11:16:24
Hua har glöööömmmt att berätta om mitt ragg.. Ojoj vilken man.!
Vi träffades på parkeringen utanför hemmet, hade till en början mycket svårt att förstå varandra men det ändrade sig mycket snabbt. Mitt hjärta slog många slag den tiden då han, han med telefonen i den mycket stora glassbilen satt där, som sänkt från ovan. Med sitt underbara flin och en lite vink och sen kom det bästa....... han slog på melodin till bilen. Han förgyllde min dag när ja gick där och konkade på alla saker ja o min sessa hade handlat på Birsta.  Hela min dag vart som förbytt. Jag har undrat vart den människan har tagit vägen, och varför ha ja aldrig sett han tidigare.. Ja mena. ja ha bott här nu i 2 månader och just nu dyker han upp som gubben i lådan!
Ja kanske ska påpeka att han är några år äldre än mig.. kanske 30 år oxå. men ha åldern någon betydelse när han har det jobb han har ?!?! *hahahahahahahhahaha* ajja kanske kan hoppas på att man få träffa han igen innan han tar nästa steg upp till himlen!

Nej nu ha ja berättat för mycket här..  =) hahaha

Dagen ser lugn ut..
Blir nog inget hål i tungan än iaf. Hade fått ett sms imorse av en vis man som sa att ja kanske ska vänta tills operationen är klar.. Hahah han va smart han, för så långt hade inte ens ja tänkt..
Och nu undra ni säkert vad ja egentligen ska göra för operation.

För ungefär 1,5 år sedan gjorde ja en 6 delad käkoperation som "misslyckades" .. Så nu ha ja komplikationer som ska rättas till.. Men det kan ju ta tid eftersom ja redan ha väntat över 1 år.. men men det kan gå fort.
Skulle ju, som ja sa igår åka till Örebro på torsdag men nu ha det blivit ändring i dom planerna med. Men ja hoppas ja får en ny tid mycket snart så ja kan få allt överstökat. Så ja kan känna mig hel igen. =) haha

Hoppitihopp nu kallar plikten!
Ha en bra dag.
Kanske ska åka en sväng ut på birsta o kolla läget!? Vem vet vart dagen tar oss..
Pussilipusspuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback