Mitt vilda Liv!

2008-03-17 @ 13:59:23
image5
Jag o Linda tillfixad av våran privat frisör innan en vild kväll och en mycket trevlig tjej fest.

image6
Jag behöver inte Kommentera detta kort!!!

image7
Ojoj vilka pojkar.. Bakfull som fan så tog vi oss till Timrå för att stödja våra Älsklingar!!

image8
.....Linda har magsjuka, så första VITA på väldigt läääänge!

image9
Ibland måste man smöra för Chaffören

image10
Kan bara berätta att det vart en MYCKET hård kväll på stan!

image11
Hmm Hmm Hmm.. Ja har världens hårdaste mössa som tillhör Lillfisen Nelly.
- Bitch

image14
Man blir så pussig o kramig efter en vinflaska och några cider. Här på väg ner på stan för att visa den nyblivne 18-åringen stadslivet! =)

image15
Jag är sååå stolt att ja till slut gjorde det...piercingen alltså, hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback