Tårar.?

2008-03-25 @ 20:41:23

Många tårar fälldes idag, det gjorde så ont i mig.

Kan kännas dumt om ett tag men jag är glad att jag fick tömmas helt och hållet.

Så nu är det nya tag som gäller, mitt nya liv börjar här och nu.
Synd bara att man känner sig som en pjäs i ett spel. Typ som i Fia med Knuff.. Man accepterar en knuff, går in i ett bo och hoppar sedan ut igen. Tillbaka till samma parit.

Men men som sagt livet måste gå vidare, vilket känns väldigt jobbigt.
För ja har haft en tid nu i mitt liv som ja bara ha älskat, ja sa till Linda för ett tag sen att ja saknade allt som hände för 2 veckor sedan.

Mitt liv som ja ha levt nu har varit helt underbart. Har nog aldrig haft så kul i hela mitt liv känns det som nu. Ja är ung och hade vidgat mina vyer.

så Fuck The World nu börjar vi om hårding.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback