Tjejfest!

2008-03-08 @ 16:38:29
Jajamensan ikväll är det tjejfest hos Fröken Lindström. Ska bli så skoj att samla massa tjejor, dricka lite alkohol och snacka massa skit, lite fniss på det så är kvällen lyckad. ! =)

Igår va det krogen som gällde. Men det vart en jobbig kväll så den är glömd.. =/
Aldrig mer en sån kväll tack!!!

Hamnade på Stadshuset men gick vidare till Olearys, men insåg att det va lika bra att krypa upp till Stadshuset igen för att försöka reda upp kvällens bravader.!

Linda bangade redan vid 2 så då åkte hon hem, Kvar va ja och hade lämnat min Nyckel till henne. Hon svor på att komma o öppna men ja litade inte på henne till 100 med tanke på att hon va rätt sne.. hahaha så ja hamnade på annan ort för att slå igen mina blå några timmar. Linda o Ante hämtade mig imorse, för att ta min hungriga magsäck till BigBoy.. Glider in på Biggan kl 11 men ett brett leende och säger högt HEJ HEJ.. Linda o Ante viker sig av skratt, varför vet ja inte riktigt. Men inser ganska snart varför dom skrattar. Såg man ut som mig imorse och glad som ett svin så kan man inte göra mer än att skratta. Hua vilken kvinna min mamma ha skapat.. =) hahaha

Linda o ja bestämde oss igår för att försöka beställa en resa utrikes. Ska bli så grymt kul att få åka iväg med Linda o bara ta det "lungt" och sola ,bada, dricka drinkar och allmänt mysa till det lite. hahaha

Nej nu kanske man ska hoppa in i duschen för att sedan göra sig iordning för en kväll med massa fniss =)

Ha en bra kväll Människor...
Puss o Heeeeeeej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback