YouTube!?

2008-03-27 @ 13:58:40
Haha ja vad skulle man göra uta det ?!
Så grymt underbart på nått sätt.. Sitter nu o plinkar på youtube och lyssnar på sjukt gamla låtar.. och bara drömmer sig tillbaka.. haha
Så skit kul.. haha man blir som 13 igen när man lyssnar.. Man sitter o diggar o sjunger med..

Livet är väl inte på topp men känns som det är på väg upp igen. Ibland hamnar i svackor och det kan nog vara bra, bra att få veta vad man har. Man ska vara glad över det man har, tänk på dom som inte har nått.. Satt och tänkte förut.. att man är så girig... man kan köpa en platt tv för 10 000 tals kr.. men tänk på dom barn som inte har nått.. Dom som inte ens har mat på bordet, kläder eller tak över huvudet.. Ja ryser i hela kroppen av att veta att ute i samhället finns barn som absolut inte har nått.. och här leker jag runt med mitt liv som om det inte vart värt nått..! Eller jo klart mitt liv är värt nått men det känns någonstans fel att ja ska unna mig så mycket när det finns andra som behöver så mycket mer..  =( 

En gång när ja sa så, så fick ja höra att ja va blåögd.. Nej Nej Nej ja är absolut inte blåögd.. Jag har känslor för andra människor. Ja bry mig om andra, och speciellt barn. Men sån är jag.  Jag har ett stort hjärta och kan inte vända ryggen till... haha
Men men ja kan inte göra nått själv.. haha, som man alltid säger. Men ja kan börja någonstans..

Nu ska ja hoppa in i duschen och invänta mina favvo flickor =)

Puss o Heej
Ha en bra dag..

Kommentarer

Postat av: Anonym

Så du ska börja skänka pengar till välgörenhet nu?

2008-03-28 @ 09:16:08

Postat av: ...

Jajamensan det ska ja göra.. Du med ?

2008-03-28 @ 14:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback